چرا باید در دانشگاه بارسلونا ادامه تحصیل داد؟

تحصیل در دانشگاه بارسلونا امروزه مورد توجه نه تنها دانشجویان ایرانی خواهان ادامه تحصیل در اروپا بلکه اغلب دانشجویان سراسر جهان حتی خود اروپایی ها قرار گرفته است. این دانشگاه که در سال 1450 تاسیس شده است یکی از قدیمی ترین و در عین حال مجهزترین دانشگاه های اسپانیا و جهان است. 

دانشگاه بارسلونا یا University of Barcelona بزرگترین مرکز تحقیقات و پژوهش را در اروپا در اختیار دارد. در بین دانشگاه های جهان مطابق با آخرین رتبه بندی دارای رتبه 166 از موسسه QS است و بیش از 63 هزار دانشجو در این دانشگاه هر ساله مشغول تحصیل هستند و بسیاری از رشته های بخصوص دوره دکتری در این دانشگاه کاملا به زبان انگلیسی ارائه می شود.

در دانشگاه بارسلونا در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می توانید مشغول به ادامه تحصیل شوید زیرا هم پذیرش دانشجو خارجی دارد و هم کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان ارائه می کند. رشته های پزشکی، دندانپزشکی، حقوق، آموزش، زیست شناسی، فلسفه، روانشناسی، فیزیک، بازرگانی و اقتصاد، هنرهای زیبا و بسیاری دیگر از رشته های تحصیلی در دانشگاه بارسلونا ارائه می شود.

تحصیل رد دانشگاه بارسلونا اغلب سه ساله است و بین 3 تا 4 هزار یورو هزینه تحصیل  برای دوره های کارشناسی، 4 تا 6 هزار یورو برای کارشناسی ارشد و 500 تا 100 یورو برای دوره های دکتری در سال است.

برای ادامه تحصیل در دانشگاه بارسلونا نیاز به نمره آیلتس 6 برای دوره کارشناسی، آیلتس 6.5 برای کارشناسی ارشد و آیلتس 7 برای دوره دکتری دارید. هر چند اگر موفق به کسب این نمرات هم نشده باشید می توانید در دانشکده زبان خود دانشگاه ، زبان خود را تقویت کنید.

 


travelsahelaftab2019 دانشگاه ,تحصیل ,بارسلونا ,دوره ,دکتری ,کارشناسی ,دانشگاه بارسلونا ,ادامه تحصیل ,برای دوره ,کارشناسی ارشد ,یورو برای ,بارسلونا ادامه تحصیل ,دانش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پایگاه خبری سئو حرفه ای هری دانلود دهیاری کشف هایپرز اینجا همه چی هست خرید اینترنتی چالش ها و فرصت های خیریه ها هیوندا یدک