به طور کلي قصد اينگونه فعاليت ها ايجاد ذهنيتي کوتاه مدت از بهبود وضعيت اقتصادي است تا اعتماد و در نهايت رأي مردم جذب شود. مشکل اينجا است که اين موفقيت هاي کوتاه مدت مي توانند باعث از بين رفتن موفقيت هاي بلند مدت شوند.

بهترين مشاورين انتخابات

حتما مي دانيد که در  سرتاسر جهان انتخابات در هر سطح و لايه اي يک رقابت جدايي‏‏ ناپذير از نظام سياسي هر کشوري قلمداد مي شود وحتي بسيار بالاتر. شايد به همين خاطر است که انتخابات، تنها فرصت بسيار کليدي و طلايي است که به ما دست مي دهد تا مردم هر شهر واستان و کشوري رهبران و قانون گذاران ويا نمايندگان خود را در نهايت ازادي عمل انتخاب کنند.

بهترين مشاوران انتخاباتي  هرگز رفتارهاي غير حرفه اي از خود بروز نمي دهند اما متاسفانه افراد و شيادان زيادي در اين رابطه مانند سايتهاي يهويي و يک شبه يا افراد مختلف و مخصوصا سايتهايي بي هويت و افراد بي هويت تر با چسباندن برخي اسامي مجعول و غربي و خارجي و غير علمي و عملي مي خواهند از اين اب گل الود ماهي بگيرند.

 

بهترين مشاورين انتخاباتي

مثلا مشاور انتخاباتي  باراک اوباما و يا مشاور انتخاباتي ترامپ اقاي  پروفسور…. از… يا مشاور انتخاباتي روحاني و  مشاور انتخاباتي شيطان در جهنم خوب معلوم است که قابل اثبات هم اساسا نيست.يادمان باشد به گفته پروفسور ليبرمن دروغ هرچه بزرگتر باور ان ساده تر

 

 مشاور انتخاباتي 

 

 

بهترين مشاور انتخاباتي

بهترين مشاور انتخابات پکيجهاي تقلبي و کتابهاي آنچناني را وارد بازر نمي کنند و مي دانند فوت کوزه گري را که به سختي به دست مي آيد را نبايد و نمي توان به رايگان در اختيار ديگران قرار داد.

 

بهترين مشاور ين انتخابات

متاسفانه اين روزها پکيج هاي پوشالي وتوخالي به نام انتخابات و جالب تر اسامي و افراد اين سايتها و به اصطلاح اساتيد حاصر در اين سايتها فارغ از عناوين مجعول استاد و دکتر و مهندس و پروفسور و برخي هم تا ديروز حتي مدرک معتبر دانشگاهي نداشته اند امروز با جنين مدارکي پوشالي قد علم نموده و يا بدتر از بد هرگز در احزاب  و تشکلهايي.جايي و رد پايي نداشته و نه سر پياز ونه به اصطلاح  ته پياز بوده اند.

مازيارمير مشاوره انتخابات بعنوان يک مشاور تخصصي انتخابات به شدت معتقد است که اين سايتها و افراد  فقط  باعث نابودي کارزارهاي انتخاباتي چه در انتخابات مجلس و شوراي شهر و حتي اصناف شده و يا مي شوند و موارد بسياري را خود به شخصه سالها است ملاحظه ميکنم . به شدتمعتقدم پکيج انتخابات با اين سبک و سياق بيشتر رنگ و بوي پوچ و تو خالي دارد.

 

 

 


دانلود رایگان مقاله12 انتخابات ,مشاور ,بهترين ,انتخاباتي ,افراد ,سايتها ,مشاور انتخاباتي ,بهترين مشاورين ,بهترين مشاور ,مشاورين انتخابات ,بهترين مشاورين انتخابات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مه فایل بیستمین پرسش مهر دکوراسیون داخلی ایران گروه تاپ ایکس آرت Baswer اخبار فناوری اطلاعات سایت مدرســه برتــر