پوست صورت به علت ارتباط مستقیم با نور خورشید و سایر آلودگی ها ی محیط از جمله آلودگی هوا دچار آسیب های جدی ای میشود که به مرور زمان به اشکال مختلفی از جمله چین و چروک، انواع عفونت های پوستی و جوش خود را نشان میدهند.

صابون گانودرما با دارا بودن مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در قارچ گانودرما، موجب بازسازی سلولهای پوستی و کاهش چین و چروک و جوانسازی در پوست شده و با افزایش گردش خون منجر به افزایش اکسیژن رسانی به پوست و در نتیجه طراوت و شادابی بیشتر پوست صورت میشود همچنین قارچ گانودرما لوسیدوم به دلیل خواص ضد عفونی کننده و ضد التهابی که دارد برای پیشگیری از عفونت های پوستی، آکنه و جوش صورت نیز بسیار مفید می باشد.
وجود مواد فعال بیولوژیک در قارچ گانودرما اعم از انواع استرول ها، پروتئین ها ، پلی ساکارید ها، تری ترپنوئیدها و ملانین ها باعث شده که صابون گانودرما به یک غذای کامل پوست صورت تبدیل شود.
طریقه مصرف

برای اثر بخشی کامل، صابون را با مقداری آّب روی پوست بمالید تا کف پایدار ایجاد شود حداقل یک دقیقه کف ایجاد شده روی پوست بماند و سپس کمی با آب بشویید.

ترکیبات:
عصاره قارچ گانودرما
چیپس صابون (روغن پالم،تالو،اسید چرب نارگیل،سدیم هیدروکسید،سدیم کلرید،اتیل دی آمین تترا استیک اسید)
پارافین
روغن بادام
لانولین
موم زنبور عسل(بیزواکس)
اسانس مجاز آرایشی
آب سختی گیری شده


کلینیک قو سپید پوست ,صابون ,گانودرما ,قارچ ,صورت ,پوست صورت ,صابون گانودرما ,قارچ گانودرما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه هودینگ بزرگترین سایت تفریحی و سرگرمی زیبا مووی بررسی پمپ آب ارزان اجاره ماشین آشپزی انفجار شرطبندی چمن مصنوعی مک موزیک - دانلود آهنگ