بعد از این که نوزاد متولد شد، برای سپریدن رابطه جنسی باید صبر کنید الی خونریزی (لوشیا) تمام شود. این خونریزی معمولا الی سه هفته درازا خواهد کشید و دلیل آن جراحاتی است که به خاطر بیرون آمدن زوج در رحم ایجاد شده است.

طبق تجربه مشاوره جنسی ن تقریبا چند هفته طول می کشد تا این جراحات شفا پیدا کند و اگر قبل از شفا یافتن این جراحات رابطه جنسی سپریدن شود، گمان کردن ابتلا به عفونت هستی خواهد داشت.

 

چه مدت پس از زایمان طبیعی می توان رابطه داشت؟


توصیه می شود بین ۳ تا۶ هفته بعد از وضع حمل به بدن فرصت بدهید لغایت جراحات برآمده از زایمان درمان پیدا کند و بعد از این مدت برای رابطه جنسی اقدام کنید. البته برای اتمام رابطه جنسی، همانگونه که آمادگی جسمی بانو مهم است، آمادگی روحی و روانی نیز اهمیت دارد. بی گمان برای سپریدن رابطه جنسی پس از زایمان، خانم به سررسید احتیاج دارد تا از عقیده روانی نیز برای این شغل حاضر شود.

 

بعد از وضع حمل طبیعی واژن بانو کشیده می شود و بعد از مدتی آغاز به جمع شدن می کند و علاوه بر ظاهر واژن با توجه به جراحاتی که در این منطقه هستی دارد، رهنمود می شود مدتی صبر کنید تا واژن به حالتی طبیعی برگردد و جراحات بهبود پیدا کنند و سپس برای اتمام رابطه جنسی، اقدام کنید.

 

همان مدت موعد ۳ لغایت ۶ هفته ای لازم است تا دوباره بتوانید رابطه جنسی داشته باشید؛این موعد برای شفا پیدا کردن جراحات ناشی از زایمان لازم است. رهنمود می شود قبل از این که رابطه جنسی را شروع کنید، با طبیب خود م نمایید.

 

چرا برخی از خانم ها پس از زایمان تمایلی به رابطه جنسی ندارند؟


بعضی از بانو ها به علت تغییرات فیزیکی بعد از زایمان تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که این دگرگونی ها کاملا طبیعی است؛ خانم باید این تغییرات را بپذیرد و تن خویش را همان طور که هست دوست داشته باشد و برای سلامت خود پس از وضع حمل ورزش را شروع کند تا دوباره بدن به حالت پیشین خود بازگردد.

 

نقش آقایان در این سوژه نیز زیاد مهم است! آقایان باید بدانند این تغییر طبیعی است و از گفتن هر گونه کلماتی که شدنی است بار معنایی منفی برای بانو داشته باشد، خودداری کنند.

  • استرس ذهنی برآمده از زایمان
  • احساس درد و زخم در منطقه واژن
  • خشک شدن واژن به علت فرآوری ناچیز استروژن به دلیل شیردهی
  • افسردگی پس از زایمان
  • برش در منطقه پرینیوم به هنگام زایمان

 

اگر خانم به هر دلیل برای اتمام رابطه جنسی پس از وضع حمل هنوز آمادگی ندارد، بهتر است این مساله را با همسر خویش در میان بگذارد و زمانی که از عقیده روحی و جسمی آمادگی لازم را پیدا کرد، برای سپریدن رابطه جنسی اقدام کنند.


ن-زایمان رابطه ,جنسی ,زایمان ,طبیعی ,واژن ,پیدا ,رابطه جنسی ,اتمام رابطه ,برای اتمام ,برای سپریدن ,سپریدن رابطه ,برای سپریدن رابطه ,برای اتمام رابطه ,اتما منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ارزان سرا محیط مدرسه محیطی دلپذیرشاد رشته مکانیک بچینگ ...پیونگ ... بلوک زن ...آسفالت top art خزان دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. دانلودستان نوحه اردبیل