این تکنیک می تواند راه حلی برای بیماران به شدت طاس باشد که نتوانسته اند با پیوند مو در گذشته مشکل را حل نمایند و یا پوست سر آنها بعنوان اهدا کننده محدود است.

روند ترمیم در ناحیه اهدا کننده سریع می باشد و معمولاً یک ماه پس از استخراج، هیچ نشانه قابل رویتی وجود نخواهد داشت.

 

سایر توضیحات

کاشت موی بدن یا BHT روشی است که در اوایل سال 2000 کشف گردید در حال حاضر تنها تعداد انگشت شماری متخصص وجود دارند که از این روش در ترمیم مو استفاده میکنند. روش BHT مورد توجه قرار نگرفت زیرا بسیار وقت گیر بوده و بعضاً نتایج آن غیر قابل پیش بینی است. ولیکن باید توجه داشت که این روش، تنها انتخاب بیمارانی است که نواحی اهدا کننده موی سر آنها تقریباً از بین رفته است. تشخیص این که روش BHT واقعاً برای چه کسانی مفید می باشد، دشوار است. نخست بیماران به استفاده از روش FIT تشویق شده و روش کاشت موی بدن به عنوان گزینه آخر مطرح می شود. با این وجود قابل درک است که برای بسیاری از بیماران روشBHT تنها راه حل برای ترمیم مو می باشد .

در این روش از موهای بدن تنها به عنوان پروسه تکمیلی برای ایجاد تراکم بیشتر در موی سر استفاده می شود.

 

راهکارهای طبیعی کاشت مو به روش BHT

برای پیشگیری از ریزش مو ۵ نکته مهم پیشنهاد می‌شود که رعایت آنها می‌تواند سودمند باشد:

 

  سعی کنید در برنامه غذایی خود از سبزی‌ها و میوه‌های تازه به مقدار زیاد استفاده کنید. به این منظور خوردن سبزی‌هایی چون کرفس، جعفری، کاهو و اسفناج بیشتر توصیه می‌شود. گفتنی است اسفناج علاوه بر خاصیت تقویت‌کنندگی رنگدانه‌های مو، یک منبع غنی از آهن است که باعث تقویت استخوان‌ها، ناخن‌ها و موها می‌شود. اسفناج به تنهایی در بدن جذب پایینی دارد و باید برای اثرگذاری بیشتر همراه با آبلیمو و یا ماست مصرف شود.

پس از حمام کردن اگر موهای شما خشک و پرحجم می‌شود به جای ژل که باعث خفه شدن مو می‌شود از روغن‌های مفید و سالم گیاهی استفاده کنید. به علاوه به خاطر داشته باشید که هیچ روغنی نباید بیش از ۳ ساعت روی سر بماند و پس از آن باید به خوبی شسته شود.

حنا برای مو، گیاه مفیدی است اما تاثیر خود حنا با شامپوهای آن به هیچ وجه قابل مقایسه نیست. اگر رنگ حنا به‌ نظرتان ناخوشایند است می‌توانید از گیاهان بی‌رنگ‌کننده استفاده کنید.

 سبوس برنج نیز گیاه بسیار مفیدی است که می‌توان از دم‌کرده آن به جای چای برای تقویت موها استفاده کرد.

 از تماس گرد و خاک و دود زیاد به موها خودداری کنید که دشمن مو هستند.

 در حد امکان به جای شانه پلاستیکی از شانه چوبی استفاده کنید.

 تا حد امکان از سشوار استفاده نکنید و درصورت ضرورت، حرارت آن بسیار کم باشد.

 از شانه‌کردن موها در حمام بپرهیزید.

همچنین می توانید برای جلوگیری از ریزش مو با م پزشک متخصص از داروهای تقویتی ، ویتامینهای انواع ماسکهای آماده و تونیک ها استفاده نمایید.


هزینه های درمان استفاده ,می‌شود ,قابل ,کاشت ,موها ,اسفناج ,استفاده کنید ,اهدا کننده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزیتا فایل دل نوشته های یک روانی ایروید طرح توجیهی الکتروموتور تکفاز و سه فاز مطالب مربوط به سایت ها