روسیه، زمانی بزرگترین و قدرتمندترین عضو اتحاد جماهیر شوروی بود و همچنان یک کشور جذاب برای بازدیدکنندگان و گردشگران است. سواحل عالی نیمه گرمسیری و مناطق سرد زمستانی در شمال این کشور، نشان دهنده تضادهای زیاد در این منطقه می باشند. روسیه در هر نقطه خود جاذبه های بسیاری را در بر گرفته است و آثار تاریخی و منحصر به فرد آن نه تنها در موزه ها بلکه در کلیساها نیز دیده می شوند. برای گشت و گذار حسابی در این کشور ابتدا بهترین جاذبه های گردشگری روسیه را بشناسید و سپس با  بلیط هواپیما مسکو به آنجا سفر کرده و بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

جاذبه های گردشگری روسیه

ولیکی نووگورود، قدیمی ترین شهر شمالی روسیه

ولیکی نووگورود که در قرن دهم تاسیس شد، یکی از قدیمی ترین شهرها در شمال روسیه است. ولکی نوگورود ادعا می کند که زادگاه روسیه است زیرا ساکنان اولیه آن، از شاهزاده اسکاندیناویایی رووریک برای حاکمیت بر روسیه دعوت کردند و یک سلسله حاکم را ایجاد نمودند که 750 سال به طول انجامید. از دیدنی های برتر این منطقه کلیسای جامع سنت سوفیا و برج بل می باشند که قدیمی ترین جاذبه های گردشگری روسیه نیز هستند. ولیکی نووگورود (Veliky Novgorod) در کنار دریاچه ایلمن واقع شده است و مکان خوبی برای یک گشت و گذار حسابی است.

ولیکی نووگورود روسیه

ایرکوتسک، پایگاه محبوب ترین راه آهن روسیه

ایرکوتسک مرکز پایتخت سیبری شرقی است و با وجود این که دریاچه بایکال که تنها 45 کیلومتر با آن فاصله دارد، بهترین پایگاه برای کشف ساحل غربی دریاچه است. گردشگرانی که از ایرکوتسک تاریخی دیدن می کنند، از زیبایی این مکان بسیار شگفت زده خواهند شد. ایركوتسک محل درگیری های خونین زیادی بین جناح های روسیه در انقلاب های مختلف بود و همچنین به عنوان محلی برای تبعید روشنفکران، هنرمندان و افراد دیگر بوده است و به همین دلیل می باشد که این شهر پنج دانشگاه را در خود جای داده است. چندین کلیسا، از جمله کلیسای Ascension و موزه های زمین شناسی و تاریخ، ایرکوتسک را خانه می نامند.

خانه های قدیمی و برف در ایرکوتسک روسیه

اسسو، روستایی گرم در هوای سرد

روستای اسسو در منطقه کامچاتکا روسیه، یک منطقه سردسیر با روش های منحصر به فرد و شگفت آور برای گرم ماندن می باشد. چشمه های آب گرم در اسسو به وفور یافت می شوند و حتی خانه های چوبی دیدنی شهر با استفاده از گرمای آب این چشمه ها، گرم می شوند. در این منطقه بهترین سورتمه سواری را در کنار چشمه های آب گرم تجربه کنید. برای دیدن مسابقات سالانه سورتمه  با سگ که بازدید کنندگان را از سراسر جهان به خود جلب می کنند، خود را به اسسو برسانید.

خانه ای پوشیده از برف و بخار رودخانه آب گرم روستای اسسو روسیه

حلقه طلایی روسیه

حلقه طلایی روسیه چندین شهر خارج از مسکو را به هم پیوسته است که حواس را با هیجان پر می کنند. مناطق روستایی و پر از باغ های گیلاس، کلبه های زیبا و کلیساهای معروف که حاوی قدیمی ترین هنر این کشور هستند، این منطقه را به مکانی ویژه برای گردش تبدیل می کند. روش سنتی برای دیدن شهرها باعث می شود که یک حلقه خلاف جهت عقربه های ساعت در مسکو شروع و پایان یابد. ولادیمیر، سوسدال، کاستروما، یاروسلاو، روستوف ولکی، پرزلاو - زالسکی و سرجیف پوزاد در حلقه طلایی روسیه قرار دارند. کلیساهای سنگی سفید، صومعه ها و قلعه ها فقط بعضی از دیدنی های شهرهای موجود در این حلقه هستند.

بخشی از حلقه طلایی روسیه

سوچی، میزبان انواع مسابقات مهم روسیه و دنیا

سوچی در دریای سیاه یک مکان تفریحی و ورزشی زمستانی است. علی رغم برف زمستانی، سوچی آب و هوای نیمه گرمسیری و سواحل بسیار خوبی را به گردشگران ارائه می دهد و آن را به عنوان بخش اصلی رودخانه روسیه تبدیل می کند. شهر توچال فضای تابستانی عالی (و همچنین زمستانی) را برای روسها رقم می زند. قدم زدن در سواحل سوچی تجربه ای دلپذیر برای شما خواهد بود. سوچی همچنین محل شمالی ترین مزارع چای منطقه می باشد.

بخشی از منطقه سوچی روسیه


جیبوجت روسیه ,منطقه ,حلقه ,قدیمی ,مکان ,سوچی ,حلقه طلایی ,طلایی روسیه ,برای دیدن ,قدیمی ترین ,گذار حسابی ,حلقه طلایی روسیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت رام سیستم موزیک لر : دانلود اهنگ جدید انجمن بانوی ایرانی فاصله ی بین من و عشقم hojjatabbasi سازه سقف طراحی سایت الان بخر تحویل بگیر تخفیف اینجا همه چی هست