قیمت کنون ir7086 همچون قیمت دستگاه های اداری، همواره عامل بسیار مهم و تاثیرگذاری در و انتخاب این دستگاه می باشد. اران همواره به دنبال قیمت مناسبتر هستند و از این رو انتخاب های گرانتر را به راحتی رد می کنند. قیمت این دستگاه تحت عوامل مختلفی ممکن است دچار تغییر شود. شناخت عوامل موثر بر قیمت کانون ir7086 می تواند در انتخاب دستگاه مناسب محل کار شما کمک شایانی کند.

کانون ir7086

کانون ir7086 یک پرینتر لیزری قدرتمند و مخصوص کلاس کاری سنگین می باشد. بار کاری زیاد و گردش کارهای پیچیده ادارات و دفاتر انتشارات بزرگ به کمک این دستگاه به راحتی در جریان خواهند بود. سرعت خروجی 70 برگ بر هر دقیقه در ترکیب با قابلیت های متعددی مثل اسکن و پرینت دو طرفه همزمان، نهایت سرعت و کارایی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کیفیت اوراق چاپ شده بسیار بالا می باشد و این دستگاه قابلیت چاپ با رزولوشن حداکثری 1200*1200 dpi را نیز داراست. دستگاه های imagerunner کانون همواره به عنوان پرچمداران صنایع چاپ و تکثیرات شناخته شده اند و ir7086 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این دستگاه ها به علت محبوبیت بالا و کارایی خوبی که به نمایش گذاشته اند، در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارند. از این رو این مدل نیز به عنوان یکی از مدل های خانواده imagerunner در مناطق مختلف دنیا و تحت ریجن های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. ریجن های مختلف ساخت می توانند بر روی قیمت کانون ir7086 موثر باشند. به عنوان مثال دستگاه آمریکایی با دستگاه مالزیایی در قیمت متفاوت هستند.

همچنین این دستگاه در مدل های مختلف آکبند، استوک و بازسازی شده به می رسد. گاه کپی ایران، عرضه کننده انواع مدل های کانون ir7086 در پیکربندی های مختلف می باشد. شما می توانید با از نده معتبر و مطمئنی مثل کپی ایران، در عین اطمینان خاطر از سلامت و کارایی دستگاه، از قیمتی که پرداخت می کنید نیز آسوده خاطر و رضایت مند باشید.

قیمت کانون ir7086


فتوکپی دستگاه ,ir7086 ,قیمت ,کانون ,کارایی ,همواره ,کانون ir7086 ,قیمت کانون ,قیمت کانون ir7086 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ناودون حسابداری ارومیه Darkness Jaggerynd202 seite graphicoat.rozblog.com فروشگاه معرفی اجناس ارزان مسیرِ زندگی oksZazas