ریکو آفیشیو MP7502 به عنوان یک دستگاه چند منظوره چاپ می تواند یک انتخاب مناسب برای دفاتر فنی و مهندسی، مدارس و دانشگاه ها، ادارات مختلف و مراکز چاپ باشد. این دستگاه چهار منظوره بوده و شما می توانید از آن برای فکس، پرینت، اسکن و کپی استفاده کنید.

ویژگی های دستگاه آفیشیو MP7502

همانطور که در بالا نیز اشاره شد این دستگاه چاپ، یک دستگاه چند منظوره و اداری بوده که می تواند تقریبا تمامی نیازهای کاری شما را برطرف کند. نوع چاپ در این دستگاه سیاه و سفید بوده و کیفیت آن 1200dpi است. سرعت کپی و پرینت در این دستگاه چاپ بسیار بالا بوده و می تواند در هر دقیقه 75 برگه را چاپ کند. به این صورت شما به راحتی در هر دقیقه می توانید بیش از 400 برگه را چاپ کنید.

سرعت اسکنر این دستگاه در مقایسه با دستگاه های چاپ مشابه نیز بسیار بالا بوده و دستگاه می تواند در دقیقه تا 130 برگ را اسکن کند. فایل اسکن شده را می توانید با فرمت های مختلف به صورت عکس، پی دی اف و یا افیس ذخیره و به صورت مستقیم آن را به مقصد مورد نظرتان فکس کنید. فکس این دستگاه دارای استاندارد 14400 bps بوده و می تواند با سرعت بالا فایل های مختلف را فکس کنید.

سایز کاغذهای قرار داده شده در دستگاه نیز متنوع بوده و شما می توانید کاغذهای مختلف تا سایز حداکثر A3+ قرار داده و فایل مورد نظرتان را کپی کرده یا پرینت بگیرید. قابلیت زوم و کوچک نمایی به شما این امکان را می دهد می توانید فایل های مختلف را تغییر سایز داده و سپس چاپ کنید.

کپی دو طرفه ویژگی دیگر این دستگاه چاپ است که به شما این امکان را می دهد که بدون جابجا کردن دستی برگه به طور همزمان هر دو سمت آن را چاپ کنید. با توجه به قابلیت ها و ویژگی های ذکر شده ریکو آفیشیو MP7502 می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای شما باشد.

ریکو آفیشیو 7502


فتوکپی دستگاه ,بوده ,تواند ,توانید ,آفیشیو ,ریکو ,ریکو آفیشیو , ریکو ,آفیشیو mp7502 ,قرار داده ,مورد نظرتان ,ریکو آفیشیو mp7502 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشمزه ترین مزه ها نمایندگی کولر جنرال در رشت آموزشی، علمی و پژوهشی یکم بیشتر بمون دکوراسیون و بازسازی ساختمان پروژه های اکسل و اکسز دريم هاوس