تحول و شگفتی در بازی های موبایلی معمولا به ندرت اتفاق می افتد چرا که بسیاری از بازی سازان تلفن های همراه چه برای سیستم عامل های محبوب چه برای سیستم عامل های کم کاربر، بازی هایی را تولید می کنند که قبلا امتحان خود را پس داده باشند و تقریبا به موفقیت رسیدنشان تضمین شده باشد. در این بین اما بازی سازانی نیز هستند که کمتر فعالیت می کنند اما سعی دارند بازی های شگفت انگیزی را وارد مارکت های موبایلی کنند. یکی از این بازی های فوق العاده جذاب بازی قندق می باشد. فندق از دسته بندی بازی های کلمات و حدس کلمات ساخته شده است و تا امروز کاربران آن به صورت میلیونی در آمده اند. اگر فکر می کنید این کار آسان است، می توانید در مارکت های موبایل جست و جو کرده و بازی هایی با این میزان کاربر را شناسایی کنید و متوجه خواهید شد در عمل رسیدن به این میزان کاربر کار بسیار دشواری است.

 

در فندق حروف را مشاهده کنید و با این حروف تا می توانید کلمه بسازید. این کلمات هر کلمه ای نمی توانند باشند و به طور قطع باید به صورتی باشند که معنی و مفهوم خاصی را منتقل کنند. مثلا با سه حرفه ک،ر و الف می توان کلمه کار را تولید کرد که معنا نیز دارد اما کلمه رکا برای این حروف یک کلمه بی معناست. هر چه در این بازی بیشتر پیش بروید، خلاقیت بیشتری به سراغتان می آید و جالب تر آن که کلمات تازه تری نیز کشف می کنید. ممکن است شما کلمه ای را تا به حال نشنیده باشید و با برخورد اول با آن فکر کنید که یک کلمه بی معنا است اما در این بازی می توانید کلمات معنا دار و بی معنی را از هم متمایز کنید. از دیگر ویژگی های بازی فندق که باید مورد ستایش قرار گیرد محیط کاربری دوستانه و ساده آن است. این محیط برای آرامش ذهنی شما در حین انجام این بازی می تواند بسیار مفید باشد. اگر به دنبال پاسخ های کامل بازی فندق هستید می توانید این پاسخ ها را در ادامه این مطلب دریافت کنید.


okalip بازی ,کلمه ,کلمات ,فندق ,توانید ,معنا ,بازی فندق ,میزان کاربر ,بازی هایی ,سیستم عامل ,برای سیستم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سکس دانلود کده بازرسی ایمنی آسانسور جرثقیل لیفتراک| صدور گواهی سلامت سایت خبری فارس | فارسی خبر | اخبار جدید ایران و جهان گیوه کردی عروس ایرانی موزیک ویدیو کره ای و ژاپنی