مدارک تحصیلی در انگلستان

 سطح اعتبارمدارک تحصیلی انگلستان به اندازه ای بالا می باشد که نزد تمامی کارفرمایان و موسسات آموزشی در سراسر دنیا اعتبار و جایگاه ویژه دارد ،که گاها به دیگر مدارک ترجیح داده می شود. که البته برای تحصیل نیاز به اشنای به زبان انگلیسی می باشد.دوره های زبان انگلیسی در انگلستاندارای محدودیت سنی نیست و متقاضیان می توانند به تنهایی و یا همزمان با دوره های تحصیلی دیگر مشغول فراگیری آن به صورت ترکیبی ( همزمان ) شوند. البته مدارس روزانه و مدارس شبانه روزی در انگلستانبرای دانش آموزان که دارای سن 16 سال و یا کمتر از این سن می باشند می باشد.که برای ورود به این دوره های باید متقاضیان اماده سازی شوند که نام دوره های آموزشی آماده سازی آن Further education می باشد .این دوره مختص افرادی است که  دارای سن 16 سال و یا بالاتر می باشند که خود به دو گروه تقسیم بندی می شود : 

ü       دوره های آکادمیک:متقاضیان را آماده تحصیلات عالی مانند دوره های A-Level و International Baccalaureate می کند.هدف از این دوره ها توسعه مهارت های تحلیلی و تفکر منتقدانه افراد می باشد.

ü       دوره های فنی و حرفه ای: تمرکز این دوره ها بر روی مهارت های فردی افراد در ارتباط با شغل و آموزشهای حرفه ای نظیر BTEC و NVQ می باشد که هدف از این دوره ها ارائه مهارت ها و صلاحیت های لازم برای یک شغل موفق ترمی باشد.

 اما در ادامه این دوره های افراد به دوره تحصیلات عالی در انگلستانمی رسند کهمختص افراد 18 سال و بالاتر می باشد و دارای دو مقطع به شرح زیر می باشد :

ü       کارشناسی یا Undergraduate :که شامل مقطع لیسانس، مدرک پایه Foundation و HND و غیره می باشد.

ü      تکمیلی یا Postgraduate : که شامل مدرک فوق لیسانس، دکتری، MBA  می باشد که این مقاطع مختص دانشجویانی است که مقطع کارشناسی ( لیسانس ) را گذرانده باشند.

مراحل اخذ پذیرش تحصیلی انگلستان

به جرات می توان گفت به علت سطح بالای این کشور در زمینه های مختلف شرایط اخذ برای  ویزای تحصیلی برای این کشور به خاطر متقاضیان زیادی که دارد راحت نمی باشد که بهتر است برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های انگلستان شما داری وکیل یا مشاور خبره در این ضمنیه باشید زیرا دارای نکات فنی زیادی می باشد که همین موضوع باعث پرنگ شدن نقش مشاور شده است. با مهاجریار همراه باشید.


مهاجرت و اقامت دوره ,تحصیلی ,انگلستان ,متقاضیان ,افراد ,مهارت ,باشد ü       ,پذیرش تحصیلی ,تحصیلات عالی ,ü       دوره ,تحصیلی انگلستان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

fun-troll لبخند را از هم دریغ نکنیم فیلم ایرانی Keilanixngjf7 accueil مجله آموزشی نهان کانال دهم انسانی،کانال یازدهم انسانی ،کانال دوازدهم رشته انسانی کتابخانه عمومی اندیشه موضوعات عمومی