از اتول نامه تا آيدا در آينه

تازه‌هاي نشر

کتاب اتول نامه

پديد‌آورنده: سيد جمال هاديان طبائي زواره | فرهنگسراي ميردشتي

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29644

ماهيت اين کتاب به گونه‌اي است که علاوه بر آنکه به گوشه‌اي از فرهنگ فولکلور ايران‌ زمين مي‌پردازد. نوعي ادبيات طنز نيز به شمار مي‌آيد؛ مضاف بر آن بخش آغاز‌نامه کتاب حاوي تاريخ و وضعيت حمل‌ و ‌نقل به‌ ويژه در تهران قديم، ورود و رواج اتومبيل و اولين‌هاي آن مثل نخستين اتومبيل در ايران، ماشين‌دودي، ترامواي اسبي، نخستين تصادف، نخستين اتوبوس، نخستين تاکسي، نخستين شوفر مرد و زن، اشعار تخت‌ حوضي درباره اتومبيل مثل شعر مشهور ماشين مشدي‌ممدلي همراه با تصاويري بکر و منحصر به فرد است که بسياري از اين موارد براي نخستين‌ بار منتشر مي‌شود.

کتاب مطالعات بازي

پديد‌آورنده: فرانس مائورا | مترجم: حميدرضا سعيدي | نشر نو

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29643

مطالعات بازي حوزه‌اي ميان‌-رشته‌اي و بسيار نوين است که در ايران چندان شناخته شده نيست. کتاب «مطالعات بازي: بازي و فرهنگ از آغاز تا امروز» که ترجمه‌اي است از کتاب An Introduction to Game Studies: Games in Culture نوشته‌ي فرانس مائورا، و ترجمه حميد رضا سعيدي در صدد است که با ايجاد فهمي تاريخي از مقوله‌ي بازي، اين پديده طبيعي- فرهنگي را از طريق مطالعه‌ي بازي‌ها و بازيکن‌ها و همينطور مطالعه‌ي بافتار‌هاي آنها مورد بررسي قرار داده و تبيين کند. کتاب حاضر مي‌تواند هم براي بازي‌ساز‌هايي که مايل به فهم عميق‌تري از بازي‌ها هستند مورد استفاده قرار گيرد، و هم مقدمه‌اي باشد براي پژوهش‌گران حوزه‌ي رسانه، که در صدد ورود به مقوله‌ي مطالعات بازي، به خصوص مطالعات بازي‌هاي ديجيتال هستند.

کتاب آيدا در آينه

پديد‌آورنده: احمد شاملو | انتشارات نگاه

لينک کتاب : https://www.cavack.com/Item/29642

آيدا در آينه عنوان مجموعه شعري است از احمد شاملو شاعر معاصر ايراني و اولين مجموعه شعر پس از حضور آيدا در زندگي شاملو. از مهم‌ترين شعرهاي اين کتاب مي‌توان به آيدا در آينه، سخني نيست، سرود براي سپاس و پرستش، شبانه (ميان خورشيدهاي هميشه…)، آغاز، تکرار، وصل، پايتخت عطش، من مرگ را اشاره کرد.

2+

 


دانلود رایگان کتاب ,نخستين ,آيدا ,اتول ,آينه ,مطالعات ,اتول نامه ,کتاب  https ,لينک کتاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع موسیقی ایران wings کوردیش موزیک مرجع جدیدترین آهنگ های کوردی در دنیا مطالب علمی و آموزشی ذکر دعا | بزرگترین بانک ذکر و دعا تیوا کتابخانه فرهنگسرای ملاصدرای اشتهارد هر چی بخوای