وقتی جریان زندگی به ریتمی ثابت و کند می‌رسد، آدم‌ها به دنبال راهی برای جبران این رخوت و روزمرگی می‌گردند. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان برای چند ساعت خوش گذراند و یک هیجان واقعی را تجربه کرد، رفتن به شهربازی است. شهربازی‌ها با انواع وسایل‌ هیجان‌انگیز، متفاوت و جذاب، بهترین جایی هستند که می‌توانید یک تخلیه انرژی واقعی را تجربه کنید.در میان شهربازی‌های سرپوشیده تهران ، شهربازی فان تایم طرفداران زیادی دارد. یک شهربازی جدید با وسایل نو و متنوع که تفریحی به یادماندنی و جذاب را برایتان به وجود می‌آورد. بد نیست در زمان‌هایی از سال، بدنمان پذیرای مقداری آدرنالین باشد و این هیجان را آزاد کند. برای داشتن یک تفریح دل‌پذیر و دسته جمعی، می‌توان شهربازی سرپوشیده و بین‌المللی فان تایم را انتخاب کرد. اگر دوست دارید این شهربازی مجهز را بشناسید و درباره آن بیشتر بدانید، در ادامه با سفرزون همراه باشید:

شهربازی فان تایم کجاست؟

فان تایم نام شهربازی سرپوشیده مجتمع تجاری لوکس پالادیوم است که در محدوده زعفرانیه قرار دارد. این شهربازی جدید و مجهز، مکان خوبی برای همه سنین به شمار می‌رود که یک روز خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنند.

فان تایم در حقیقت یک شرکت بین‌المللی است که در دیگر کشورهای دنیا هم شهربازی‌هایی را افتتاح و راه‌اندازی کرده است.

امکانات شهربازی بازی فان تایم

شهربازی فان تایم به دلیل قرار گرفتن در مجتمع تجاری پالادیوم، مکان مناسبی برای یک تفریح کامل است.

فود کورت بزرگ مجتمع، کافه و رستوران‌های موجود در پالادیوم، فضای خوبی را برای ساعت‌های پس از تفریح و بازی در شهربازی فراهم می‌کند. اگر بعد از یک بازی هیجان‌انگیز در شهربازی، نیاز به تجدید قوا و نوش جان کردن یک وعده غذای خوش طعم داشتید، می‌توانید انواع فست‌فودها و یا غذاهای سنتی ایرانی را سفارش دهید.

این مجموعه تجاری، انواع امکانات رفاهی همچون نمازخانه، پارکینگ و سرویس بهداشتی را دارا است. این ویژگی‌ها باعث شده تا شهربازی فان تایم بسیار مورد توجه قرار بگیرد.

برای رفتن به این شهربازی جذاب می‌توانید از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲۳ شب در آنجا حضور پیدا کنید.

آدرس‌یابی؛ از چه راهی به فان تایم برسیم

شهربازی فان تایم در محله زعفرانیه، بعد از میدان الف، جنب کوچه عرضی و در طبقه سوم میانی مجتمع تجاری پالادیوم قرار دارد.

برای رفتن به این مجتمع، سریع‌ترین و آسان‌ترین راه استفاده از مترو خط ۱ (کهریزک-تجریش) است که پس از بیرون آمدن از ایستگاه تجریش، می‌توانید با استفاده از تاکسی‌ها خودتان را به پالادیوم برسانید.

نکاتی درباره فان تایم پالادیوم

شهربازی سرپوشیده فان تایم بسیار پرطرفدار است و معمولا شب‌ها و یا روزهای تعطیل، عده زیادی از علاقه‌مندان به آنجا می‌روند. بنابراین اگر در این زمان‌ها به شهربازی مراجعه می‌کنید، خودتان را برای اندکی شلوغی و منتظر ماندن در صف آماده کنید.

تمامی وسایل این شهربازی دارای استاندارد و جدید هستند. بنابراین خیالتان از بابت ایمنی و سلامت دستگاه‌ها، خصوصا در بخش بازی کودکان راحت باشد.

فان تاین محیطی شاد، جذاب و خانوادگی را برای شما فراهم می‌کند و می‌توانید با خیال راحت همراه با خانواده و یا دوستانتان به آنجا بروید.

فراموش نکنید که کودکان به دلیل کنجکاوی، علاقه‌مند به دست زدن به انواع وسایل هستند. بنابراین برای حفاظت از آن‌ها و همچنین جلوگیری از آسیب دیدن وسایل بازی، مراقب کودکانتان باشید.

چنانچه با جمع به این شهربازی می‌روید و عده‌ای از همراهانتان علاقه‌مند به شرکت در بازی‌های شهرباری نیستند، می‌توانند از طبقات پاساژ دیدن و یک دلپذیر را در آنجا تجربه کنند.

کافه‌های این مجموعه نیز محل مناسبی برای قرارهای دسته جمعی و چند دقیقه استراحت پس از بازی در شهربازی است.

فان تایم به دیگر مکان‌های دیدنی تهران، از جمله تجریش، امامزاده صالح ، کاخ‌ موزه سعدآباد و کاخ نیاوران نیز نزدیک است. اگر دوست دارید در طول یک روز به مکان‌های مختلفی از شمال تهران و نزدیک به فان تایم سر بزنید، می‌توانید این گزینه‌ها را نیز انتخاب کنید.


مجله‌ی گردشگری شهربازی ,تایم ,می‌توانید ,بازی ,آنجا ,انواع ,فراهم می‌کند ,تایم بسیار ,برای رفتن ,هستند بنابراین ,مناسبی برای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

fashion FelaminGoha Parvaz Mikonand موسسه حقوقی مپ سکوی مطلب theoppr پی اس بوی|خرید طرح لایه باز PSD ثابت روستای ارلان اخرین اخبار تعطیلی sabernews