آگاهی از علائم خودکشی در پیشگیری از بروز آن اهمیت بسیار دارد. خودکشی، یک معضل اجتماعی‌ست که در آن فرد اقدام به مرگی ارادی و خودخواسته می‌کند. متاسفانه خودکشی به یکی از مهم‌ترین علت‌های مرگ و میر در جهان تبدیل شده است و سالانه تعداد بسیاری از افراد از این طریق جان خود را از دست می‌دهند. علائم خودکشی در واکنش به شرایط تحمل ناپذیر و طاقت فرسای زندگی نمایان می‌شود، در واقع فرد چنان درگیر احساس استیصال و درماندگی می‌شود که چاره ای جز خودکشی نمی‌یابد. خودکشی نه تنها باعث رنجش و سوگی عظیم در بازماندگان فرد قربانی می‌شود، بلکه انسجام جامعه را نیز تهدید می‌کند. پس آشنایی با علایم خودکشی، به شما کمک می‌کند که در مواجهه با فردی که قصد خودکشی دارد و پیشگیری از خودکشی، عملکردی موفقیت آمیز داشته باشید.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه علائم خودکشی می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

منبع : علائم خودکشی | اقدام به خودکشی، علائم و عوامل بروز آن


هنر زندگی | مشاوره روانشناسی هنر زندگی خودکشی ,علائم ,خودکشی، ,زندگی ,می‌کند ,اقدام ,علائم خودکشی ,عوامل بروز ,خودکشی، علائم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای از خوشمزه ها فروشگاه آنلاین قصه شب :) زندگی ارزانی