ماشین حساب کاسیو FX-82-MS

تعداد ارقام: 10 + 2 کاراکتر منبع تغذیه: باتری حافظه: دارد

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-82-MS

ماشین حساب کاسیو Casio FX-82-MS از سری ماشین حساب های مهندسی شرکت کاسیو می باشد که برای دانش آموزان، دانشجویان و کسانی که به محاسبات پیچیده ریاضی نیاز دارند انتخاب بسیار ایده آلی است. این ماشین حساب 12 رقمی کاسیو Casio امکانات و قابلیت های متعددی را نسبت به قیمت ارزان آن در اختیار شما می گذارد که از میان آنها می توان به امکان انجام محاسبات مثلثاتی، آماری، جبری، کسری، ترکیبیات و تبدیل دستگاه مختصات اشاره کرد.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-82-MS

علاوه بر موارد ذکر شده ماشین حساب مهندسی کاسیو Casio FX-82-MS دارای 240 تابع مختلف می باشد که استفاده از آنها باعث سریع تر انجام شدن محاسبات شما می شود و کار با لگاریتم، اعداد نمایی و اعداد اعشاری را برای شما امکان پذیر می کند.

صفحه نمایش ماشین حساب کاسیو FX-82-MS از نوع دو خطی است که در خط اول ارقام و توابع مورد استفاده و در خط دوم نتیجه نهایی محاسبه به نمایش در می آید. لازم به ذکر است که امکان نمایش 10 رقم اصلی و دو رقم در حاشیه این صفحه نمایش وجود دارد و انواع کاراکترها و نمادهای ریاضی بر روی آن قابل مشاهده خواهد بود.

قابلیت و کارایی ماشین حساب کاسیو FX-82-MS

ماشین حساب کاسیو Casio FX-82-MS

ماشین حساب کاسیو Casio FX-82-MS از قابلیت تصحیح و کنترل برخوردار است و به شما اجازه می دهد تا مراحل قبلی محاسبات و ارقام وارد شده را مشاهده و در صورت مرتکب شدن اشتباه، آن را اصلاح نمایید.

عملکرد کلیدهای ماشین حساب حرفه ای کاسیو مدل FX-82-MS کاملاً نرم و روان است و به مرور زمان از کیفیت ساخت آنها کاسته نمی شود. ضمن اینکه بدنه این ماشین حساب مهندسی رومیزی در برابر آسیب های احتمالی مانند وارد آمدن ضربه، فشار، خراشیدگی یا سقوط از ارتفاع از مقاومت قابل قبولی برخوردار می باشد.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-82-MS

منبع تغذیه ماشین حساب رومیزی کاسیو FX-82-MS باتری قلمی است و این نوع ماشین حساب دارای قابلیت تأمین انرژی از نور محیط نمی باشد. بنابراین ممکن است در صورت استفاده های طولانی مدت از آن در طی روز مجبور به تعویض چند باره باتری در فواصل زمان کوتاه مدت شوید. در مجموع می توان گفت که ماشین حساب دانشجویی کاسیو FX-82-MS تمام نیازهای شما در انجام محاسبات دانشجویی را برآورده می سازد.

شما می توانید جهت ماشین حساب مهندسی کاسیو مدل Casio FX-82-MS و دریافت قیمت آن با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان به شماره 73027-021 تماس بگیرید و یا به سایت شرکت ایده برتر مراجعه کنید. همچنین چنانچه در رابطه با نحوه این محصول به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، سؤال خود را در قسمت «نظرات» همین صفحه مطرح کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت به آنها رسیدگی کنند.

ماشین حساب کاسیو Casio FX-82-MS


ایده برتر پارسیان حساب ,ماشین ,کاسیو ,casio ,محاسبات ,ایده ,ماشین حساب ,حساب کاسیو ,کاسیو casio ,ایده برتر ,حساب مهندسی ,حساب کاسیو casio ,حساب مهندسی کاسیو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی اصل جنس ویکی بیبی مجله تخصصی بیبی پرو فروش تمامی ادویه جات THE WOMAN دکوراسیون و بازسازی ساختمان استند های چوبی صدای احساس❥❥ http://goolnoor.rozblog.com/ عصر وی آی پی | دانلود رایگان فیلم | دانلود ریمیکس