به نظر می رسد وقتی مارتین اسکورسیزی با افکار و احساسات خود در مورد جهان سینمایی مارول وزید ، بیش از چند پر از گل شکسته شد. در طول آخر هفته ، ساموئل ال جکسون ، پخش کننده MCU ، واکنش خود را با مطبوعات درباره اظهارات اسکورسیزی به اشتراک گذاشت ، و یک تیر اضافی از طناب را پرتاب کرد تا واقعاً خانه را مهار کند.

 

پیش از این ، اسکورسیزی با عقاید خود در مورد MCU و فیلم های مربوط به امپراطوری باز شد. او فاش کرد ،

 

گرگ-دیوار-خیابان-مارتین-عقرب

تصویر از طریق Paramount

 

"من آنها را نمی بینم. امتحان کردم ، می دانید؟ اما این سینما نیست. صادقانه بگویم ، نزدیکترین چیزی که می توانم به آنها فکر کنم ، و همچنین به همان شکلی که هستند ساخته شده اند ، با بازیگرانی که در هر شرایطی بهترین کار را می کنند ، پارک های مضمون است. این سینمای بشر نیست که سعی دارد تجربیات عاطفی و روانی را به انسان دیگری منتقل کند. "

 

در هنگام افتتاح استودیوی جدید تایلر پری در آتلانتا ، جی اس ای ، با تنوع صحبت کرد ، جکسون پاسخی متعادل و نه صادقانه درباره اظهارات اخیر اسکورسیزی ارائه داد:

 

"منظور من این است که می گویم Bugs Bunny خنده دار نیست. فیلم ها فیلم هستند. همه چیزهای خود را دوست ندارند. همه نظر دارند ، بنابراین منظورم این است که اشکالی ندارد. نمی خواهد جلوی ساخت فیلم کسی را بگیرد. "

 

جکسون در بخشی از استدلال "همه نظرات خود را" اشتباه نمی کند ، زیرا ، بسیار صحیح است. ما نباید اسکورسیزی را در این اظهارات تحریم کنیم ، به خصوص وقتی که هیچ کدام از فیلم ها را ندیده است. خوبه! خنک است اما این بدان معنا نیست که قسمت اول نظرات جکسون ("همه چیزهای خود را دوست ندارند") به این خوبی صدمه ای نمی رسانند.

 

البته ، جکسون تنها خودی MCU نبود که افکار و احساسات خود را در واکنش به خود اسکورسیزی ارائه دهد. درست پس از اظهارات خود به اینترنت ، محافظ نگهبان کهکشان جیمز گان برای واکنش به توییتر رفت. در یک موضوع توییتر ، ابتدا بنویسید ،

 

"مارتین اسکورسیزی یکی از 5 فیلمساز محبوب من است. من وقتی عصبانی شدم که مردم آخرین وسوسه مسیح را بدون دیدن فیلم انتخاب کردند. من ناراحتم که او اکنون داوری فیلم های من را به همین ترتیب است. "

 

گون سخنان تا حدودی و لمس خود را در مقایسه آن با فیلمی با تاریخچه ممتاز ، توضیح داد ،

 

"و من نمی گویم ذکاوت مذهبی همان است که فیلم هایم را دوست ندارم ، یا در همان گروه قرار می گیرم. آنچه می گویم این است که من عاشق این نیستم که مردم بدون هیچ گونه واقعیت در مورد آنها قضاوت کنند ، خواه این یک فیلم درباره عیسی باشد یا ژانر.

 

مطمئناً ، هر کس عقاید و واضح دارد ، اسکورسیزی برخی از نظرات خود را دارد. آیا آنها اتفاق می افتد که مربوط به یک حق رای دادن کاملاً گسترده و تعریف کننده صنعت با میلیون ها هوادار و هزاران نفر از افراد تاثیرگذار در ترکیب باشند؟ مطمئن. اما سلام ، اگر قصد داریم علیه مردی که جو پسکی را برای بازی در یک فیلم نتفلیکس بازی می کند ، عصیان کنیم ، لازم است ASAP سرگرمی دیگری پیدا کنیم.


دانلود فیلم جوکر 2019 فیلم ,اسکورسیزی ,جکسون ,نظرات ,مارتین ,اظهارات ,مارتین اسکورسیزی ,دوست ندارند ,درباره اظهارات ,اسکورسیزی ارائه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف ویژه سالم دانلود دو سوته خرید کن تحویل بگیر وبلاگ شخصی برهان ابن الدین حمیدی tisarai shop clubb222 فروشگاه