نكات مهم در خريد درب ضد سرقت

درب ضد سرقت به دلیل ساختاری که دارا است نسبت به درب های معمولی مقاوم تر و دارای امنیت بسیار بالاتری است و از نظر ساختار کلی، قفل، لولا و جنس با درب های معمولی متفاوت است. قفل ها در درب ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریباً در صورت قفل شدن غیر قابل باز کردن هستند. این درب ها علاوه بر این که امنیت خانه را در برابر سرقت تامین می کنند، باید ویژگی های دیگری از قبیل آتش پاد بودن، عایقی برای گرما و سرما، رطوبت و صدا نیز باشند.

نكات مهم در خريد درب ضد سرقت :

1- در اولین مرحله از درب ضد سرقت باید به ضخامت و جنس چهارچوب درب توجه کرد كه معمولاً 1.8 میل است زیرا اگر جنس چهارچوب با کیفیت نباشد باعث بروز مشکلاتی در هنگام نصب لنگه درب و همچنین در هنگام باز و بسته شدن می شود.

2- جنس چهارچوب درب ضد سرقت باید از فلزی با آلیاژهای باکیفیت و خوب باشد و همچنین در محل اتصال ورق ها جوش به صورت جزئی نباشد و جوش به صورت کامل در تمامی قسمت ها وجود داشته باشد.

3- درب ضد سرقت به دلیل وزن بالایی که دارد بایستی بر روی بیش از دو لولا نصب شود و لولا باید از جنس خوب و کیفیت بالا برخوردار و بلبرینگ دار باشد.

4- جنس رویه درب ضد سرقت باید با محلی که قرار است درب در آن نصب شود همخوانی داشته باشد به طور مثال جنس رویه اگر از MDF باشد براق تر از رویه ای از جنس pvc می باشد اما اگر محل مورد نظر آفتاب خور باشد و یا رفت و آمد وسایل زیاد باشد استفاده از رویه MDF اشتباه است زیرا دارای مقاومت کمتری در مقابل آفتاب بوده و ضد خش نمی باشد.

5- یراق آلات استفاده شده در درب ضد سرقت بسیار مهم می باشد و باید به آن توجه نمود، دستگیره ها بهتر است از جنس استیل باشد و همچنین قفل استفاده شده بر روی درب از شرکت کاله ترکیه که در جهان رتبه اول رعایت استانداردهای جهانی را دارد و ساخت و کپی برداری از کلید آنها بسیار دشوار و در مواردی غیرممکن است. جنس چشمی و همچنین قفل شب بند درب ضد سرقت نیز چک شود که از اجناس مرغوب باشد نه متفرقه.

6- در صورتیکه در محلی که قرار است درب ضد سرقت را نصب نمایید احتیاج به امنیت بالاتری دارید، می توانید از وسایل امنیتی جانبی که بر روی درب ضد سرقت نصب می شود استفاده نمود و درب ضد سرقت متناسب با آن را سفارش دهید.

7- فضای داخلی بین دو طرف درب ضد سرقت می بایست از ورقی فولادی تشکیل شده باشد زیرا درب تهی از ورق فولادی هیچ فرقی با درب معمولی  ندارد.

8- وزن تقریبی یک درب ضد سرقت از 95 تا 120 کیلوگرم پایین تر نباشد.
در پایان لازم به ذکر است که مرغوبترین و بهترین دربهای ضد سرقت حتی اگر از فولاد نفوذ ناپذیر و براساس استانداردهای جهانی نیز طراحی و ساخته شده باشد بدون نصب قفل ضد سرقت تفاوتی با یک درب چوبی معمولی نخواهد داشت.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

.


درب ضد سرقت سرقت ,استفاده ,رویه ,نباشد ,سایت ,شهر24 ,سایت شهر24 ,سرقت باید ,استانداردهای جهانی ,داشته باشد ,سرقت بسیار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بی نام دانلود رمان سایت جالب و شگفت انگیر نون آور madduxxl5lkqs Home