بورسیه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد در اسپانیا

تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در اسپانیا و یا فوق لیسانس در اسپانیا از محبوبیت زیادی برخوردار است که این عمدتا به دلیل درجه علمی و اعتبار بالای دانشگاه های اسپانیا است.

با وجود اینکه هزینه های تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در اسپانیا نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی پایین تر است، با این حال بسته به نوع رشته و یا محل تحصیل در اسپانیا هزینه ای بین 4 هزار تا 6 هزار یورو در سال باید برای تحصیل در دوره فوق لیسانس در اسپانیا کنار گذاشت و با توجه به اینکه حدود 2 سال این دوره تحصیلی به طول می انجامد لذا تامین هزینه های آن برای همه دانشجویان امکان پذیر نیست.

به همین دلیل برای تحصیل در دوره کارشناسی ارشد در اسپانیا بسیاری به دنبال استفاده از بورسیه دانشگاهی در اسپانیا هستند. با این وجود در دوره کارشناسی ارشد اسپانیا نیز ارائه بورسیه تحصیلی در اسپانیا همچنان کار ساده ای نیست هر چند شرایط بهتری از بورسیه تحصیلی دوره کارشناسی اسپانیا دارد.

برای دریافت بورسیه تحصیلی دوره کارشناسی ارشد برخی از دانشگاه های اسپانیا با دریافت بودجه های دولتی و یا به دلایل خاص اقدام به تامین هزینه های دانشجوی کارشناسی ارشد خود تا حدود 2000 یورو در سال می کنند.  برای دریافت این بورسیه تحصیلی داشتن دانش زبان انگلیسی با نمره آیلتس 6.5 و همچنین تسلط بر زبان اسپانیایی امتیاز محسوب می شود.

ضمن اینکه دریافت بورسیه کارشناسی ارشد دانشگاه های اسپانیا در برخی از رشته ها ساده تر است که از بین آنها می توان به رشته های مرتبط با کسب و کار  اشاره کرد.

البته تحصیل در دوره فوق لیسانس در اسپانیا این امتیاز را به دانشجویان می دهد که بتوانند تا سقف 30 ساعت در هفته کار کنند و برای هر ساعت 10 یورو حدودا دریافت کنند.

 

 


travelsahelaftab2019 اسپانیا ,دوره ,کارشناسی ,ارشد ,بورسیه ,تحصیلی ,کارشناسی ارشد ,دوره کارشناسی ,بورسیه تحصیلی ,تحصیلی دوره ,دریافت بورسیه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش ترازو آنلاین closed تناسب اندام مطلب nnersbo هتل سورینت مریم کیش کازرون پارکور سوله کار تهران پانل