طرز تهیه کرمفیل

کرمفیل، طرز تهیه و دستور پخت کرمفیل خانگی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله ، cremfil دستور تهیه کرمفیل خانگی خوشمزه مرحله به مرحله

کرمفیل همان طور که از نامش مشخص است به عنوان کرم میانی خوشمزه برای وسط انواع کیک، نان، کاپ و . استفاده می شود. امروزه کرمفیل در انواع طعم های مختلف نظر کرمفیل کراملی؛ نسکافه ای، شکلاتی، شیری، عسلی، نارگیلی و وانیلی در بازار موجود است و شما با توجه به سلیقه و ذائقه خود می توانید یکی از این طعم را انتخاب کنید و استفاده کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردم کرمفیل آشنایی ندارید، ما در این آموزش خانگی شیرینی پزی سایت بارونک، دستور پخت و مواد لازم کرمفیل را آماده کرده ایم و شما با این آموزش آشپزی به تنهایی می توانید کرمفیل خوشمزه و مجلسی به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید. در ادامه با طرز تهیه کرمفیل با سایت سرگرمی بارونک همراه باشید.

مواد لازم کرمفیل وانیلی
زرده تخم مرغ 3 عدد
وانیل یک چهارم قاشق چایخوری
شیر یک و دوم سوم پیمانه
شکر نصف پیمانه
نشاسته ذرت یک چهارم پیمانه سر پر
کره سرد 30 گرم قطعه قطعه شده
عصاره وانیل برای مرحله آخر نصف قاشق چایخوری یا وانیل پودری یک چهارم قاشق چایخوری
مراحل تهیه کرمفیل

1. برای درست کردن کرمفیل خوشمزه ابتدا در یک ظرف مناسب 3 عدد زرده تخم مرغ + یک چهارم قاشق چایخوری وانیل + یک چهارم پیمانه شکر را باهم مخلوط می کنیم و با دور تند همزن به مدت 5 دقیقه هم می زنیم تا سبک و روشن شود.

2. سپس یک چهارم پیمانه نشاسته ذرت را اضافه می کنیم و دوباره هم می زنیم تا موادمان یکدست شود.

3. حالا در یک شیر جوش مقدار شیر گفته شده را با یک چهارم پیمانه شکر باقی مانده روی حرارت ملایم قرار می دهیم و هم می زنیم تا شکر به خوبی در شیر حل شود.

4. وقتی که شیر از اطراف شروع به جوشیدن کرد، از روی حرارت برمی داریم و نیمی از آن را به تدریج به مواد زرده اضافه می کنیم و به صورت سریع و مداوم هم می زنیم تا زرده نبندد.

5. در ادامه زرده رقیق شده با شیر را به مابقی شیر داخل شیرجوش برمی گردانیم و بعد روی حرارت قرار می دهیم و هم می زنیم تا غلیظ شود. وقتی شروع به حباب زدن کرد از روی حرارت برمی داریم.

6. در ادامه یک چهارم قاشق چایخوری وانیل پودری یا اسانس وانیل را اضافه می کنیم و از روی حرارت برمی داریم. سپس کره سرد قطعه قطعه شده را به تدریج اضافه می کنیم و هم می زنیم تا کره جذب کرم شود. بعد از جذب شدن کره خواهید دید کرم کاملا براق و یکدست و لطیف شده است.

7. در این مرحله بهتر است کرم آماده شده را یک بار صاف کنید. سپس روی کرم را با کیسه فریزر می پوشانیم و به مدت دو تا سه ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا کرم کاملا سرد شده و آماده مصرف شود. امیدواریم این آموزش طرز تهیه کرمفیل مورد رضایت تان قرار گرفته باشد.

نکات پخت کرمفیل

کرمفیل شکلاتی یا نسکافه ای

در صورتی که مایل باشید کرمفیل شکلاتی یا نسکافه ای درست کنید می توانید با اضافه کردن پودر کاکائو یا نسکافه به این آموزش آشپزی، کرمفیل شکلاتی یا نسکافه ای درست کنید.

نحوه نگهداری کرمفیل

توجه کنید کرمفیل های خانگی نسبت به کرمفیل های صنعتی به دلیل تازه بودن خوشمزه تر هستند ولی کرمفیل های خانگی را برعکس کرمفیل های صنعتی باید پس از درست کردن استفاده کنید و نهایتاً شما می توانید آن را تا دو سه روز در یخچال نگهداری کنید.

منبع : baronak.com/8640-cremfil/


سایت جالب و شگفت انگیر کرمفیل ,چهارم ,تهیه ,پیمانه ,درست ,مرحله ,تهیه کرمفیل ,قاشق چایخوری ,چهارم پیمانه ,چهارم قاشق ,درست کنید ,قاشق چایخوری وانیل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اخبار تکنولوژی و فناوری حفاظ ثامن نچرال فرش خوشبو کننده لهستانی دانلود رایگان مقاله کودکانه بیایید او را یاری کنیم ... بیا تو janokherad.rozblog.com melateeshgh