دریافت فایل

جامع ترین فایل pdf گزارش کار آموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه

قابل توجه کاربران و دانشجویان عزیز و گرامی: فایلی که هم اکنون معرف حضور شماست جامع ترین و کامل ترین فایل pdf گزارش کار آموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه می باشد. این فایل شامل 64 صفحه می باشد. و در غالب فرمت pdf تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل و نیاز می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از گاه سایت یوفایل اری و دانلود نمایید.

گزارش کار آموزی پالایشگاه نفت کرمانشاه

تاریخچه:

پالایشگاه کرمانشاه در سال 1314 با تولید روزانه 4200 شبکه، در شمال شهر کرمانشاه در کنار رودخانه قره مو شروع به غعالیت کرد. در سال 1340 طرح توسعۀ پالایشگاه به ظریت 15000 شبکه در روز به انجام رسید و در 27 اردیبهشت سال 1350 به طور رسمی افتتاح شد، متماقب آن ظرفیت پالایشگاه در سال 1357 به حدود 19000 شبکه در روز افزایش یافت.

همزمان با احداث پالایشگاه، خط لوله 3 اینچ نفت شهر برپیده و به جای آن خط لوله ای به قطر 8 اینچ و به طول260 کیلومتر احداث شده در آبان ماه 1362 نیز خط لوله افرینه به کرمانشاه به قطر 16 اینچ و به طول 172 کیلومتر آماده بهره برداری شد.
در حال حاضر خوراک پالایشگاه از طریق دو خط لوله نفت شهر به کرمانشاه و اهواز به کرمانشاه و حوزه سرکان ماله کوه تأمین می شود. در سال 1363 نیز با ایجاد تغییراتی تحت عنوان پروژه نوسازی، ظرفیت پالایشی آن به حدود 30000 شبکه در روز افزایش داده شد که نسبت به رفیت طراحی اولیه 100 درصد افزایش نشان می دهد. در سال 1378 شرکت پالایش نفت کرمانشاه به ثبت رسید و پالایشگاه در زیر مجموعۀ آن قرار گرفت.

پالایشگاه نفت کرمانشاه در زمان جنگ ۸ ساله ایران و عراق چندین بار مورد حمله هوایی نیروهای عراق قرار گرفت. این پالایشگاه در سال ۱۳۵۹ یک بار، ۱۳۶۵ چهار بار و در سال ۱۳۶۶ دو بار بمباران شد، اما به لحاظ موقعیت استراتژیکش هیچگاه تعطیل نشد. اِشغال منطقه نفت شهر سبب شد تا نفت پالایشگاه کرمانشاه از نفت خام سنگین جنوب تأمین شود. در سال‌های میانی جنگ عملیات بهسازی پالایشگاه انجام گرفت و طی آن در سال ۱۳۶۳ ظرفیت پالایشگاه به ۲۵ هزار بشکه در روز افزایش پیدا کرد.


بلاگی برای یو فایل پالایشگاه ,کرمانشاه ,فایل ,لوله ,گزارش ,آموزی ,آموزی پالایشگاه ,قرار گرفت ,ظرفیت پالایشگاه ,پالایشگاه کرمانشاه ,جامع ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

عروسک چت|چتروم عروسک|وبلاگ عروسک چت|ادرس اصلی عروسک چت همیشگی ـ سون چت شرکت مهندسی مهدیس آسانبر ظرفک زرند فروشگاه معرفی اجناس سرزمین دانلود فایل های الکترونیکی مقاله فلزیاب autobararj کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان طبس حرف هایی که باید گفته شوند