کابل های زمینی NYY چیست؟

کابل های زمینی NYY

 

کابل های زمینی NYY

همه ی ما میدانیم که سیم ها و کابل ها به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند و هر کدام کاربرد مخصوصی در زمینه های مختلف دارند. ما در این مقاله قصد داریم درباره کابل های زمینی NYY توضیحاتی را برای شما شرح دهیم که این نوع کابل ها چیستند و چه کاربردی در صنعت امروز ما دارند.

همینطور که از اسم این کابل ها پیداست این کابل های برق در زمینه کابل کشی در زیر زمین مورد استفاده قرار می گیرد. این کابل ها به گونه ای طراحی شده اند که حتما باید در مکان و محل هایی قرار بگیرند که تحرک زیادی برای کابل در آن جا وجود نداشته باشد یعنی کابل ثابت و بدون حرکت باشد.

 

اما جنس این نوع کابل ها از چیست؟

معمولا برای ساخت این نوع کابل ها از رشته های هادی مسی نرم استفاده میکنند که به وسیله PVC عایق شده اند.

نوع دیگر کابل های زمینی فیبر نوری نام دارد این نوع کابل ها دارای سرعت انتقال بالا می باشد و چون قیمت این نوع کابل ها بسیار گران است در کشور ما ایران زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

 

کابل های زمینی در کجا و چه محل هایی کاربرد دارد؟

همانطور که گفته شد کابل های زمینی باید داخل زمین و داخل دیواره های ساختمان نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

شرکت های زیادی در ایران هستند که این نوع کابل ها را تولید و وارد بازار میکنند از جمله شرکت ها و کارخانه هایی که میتوان از آن ها نام برد شرکت خراسان افشار , شرکت پیشرو رفسنجان , شرکت اعتماد کابل البرز و بسیاری از شرکت های دیگر…

همچنین این نوع کابل ها از نظر اندازه و قطر و ضخامت و وزن کاملا مدل های گوناگونی دارند که با توجه به نیاز شما می توان از آن ها استفاده کرد.

همچنین شما می توانید برای یک کابل خوب و با کیفیت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

گاه اینترنتی پرشین پیشرانه – آنتن تلویزیون ، محافظ برق ، سیم و کابل

تلفن : 02166764955 الی 57


پخش و لوازم برقی و الکتریکی کابل ,زمینی ,شرکت ,استفاده ,گیرد ,هایی ,استفاده قرار ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گنبد موزیک | دانلود آهنگ های ترکمنی همکاری در فروش کالا ahooramusic MadonnaKshlerin یادداشت های یک نویسنده معمولی دانلود برای شما کرمانج کورد|کورد موزیک|دانلود آهنگ جدید|اصغر باکردار|نعمت زنبیلباف|مرتضی جعفرزاده|بیدل برزویی|سایت کرمانج کورد کپلی در فکر روستا