گیاهان دارویی خواص بسیاری دارند. جنسینگ برای سردرد و ریحان برای سوهاضمه موثر است. خواص رزماری،بابونه،قاصدک و دیگر گیاهان دارویی را در ادامه مطلب بخوانید.  

از گیاهان دارویی می توان افزون بر اهداف دارویی برای بهبود عطر و طعم غذاهای مختلف نیز استفاده کرد، بدون این که بر کالری های غذا افزوده شود. به طور همزمان، گیاهان دارویی فواید سلامت بسیاری نیز ارائه می کنند. در حقیقت، داروهای گیاهی هزاران سال است که برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. توانایی های بهبودی و ترمیمی انواع مختلف گیاهان دارویی بسیار چشمگیر و شناخته شده هستند.

ریحان از گیاهان دارویی

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "ان‌سی‌بی‌آی"، علم مدرن هر چه بیشتر قدرت دارویی انواع مختلف گیاهان دارویی را به عنوان سلاحی موثر در برابر بیماری ها - از مشکلات سلامت تا سرطان - آشکار ساخته است. بر همین اساس است که گیاهان دارویی هم به صورت تازه و هم خشک شده در نقاط مختلف جهان در دسترس هستند. در ادامه با برخی از بهترین گیاهان دارویی که سلامت انسان را ارتقا می دهند، بیشتر آشنا می شویم.

 

داروهای گیاهی دارویی ,گیاهان ,سلامت ,گیاهان دارویی ,بهترین گیاهان ,مختلف گیاهان ,انواع مختلف ,داروهای گیاهی ,بهترین گیاهان دارویی ,مختلف گیاهان دارویی ,انوا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ملی موزیک آترو | ATRO برای پدرم تله شاپ فروشگاه عینک M.u.s.i.c 99 گروه رسانه ای، هنری و صنعتی «آر. اِچ» | The RH Projects اجناس فوق العاده Sport