به گزارش شفاف، بسیاری از افراد مهمانی تولد را به عنوان یک جشن کوکانه می شناسند. اما برپایی یک جشن تولد خلاقانه و گذراندن یک شب در کنار خانواده و دوستان، بهانه بسیار خوبی برای رهایی از تنش های زندگی روزمره است. آنچه می تواند چنین تولدی را بسیار مهیج و خاطره انگیز کند، انتخاب تم تولد بزرگسال است. انتخاب یک تم تولد مناسب می تواند علاوه بر خوشحال کردن صاحب تولد، برای مهمان ها نیز شادی آور باشد.  به خصوص اگر تمی انتخاب کرده باشید که نیازمند تغییر در ظاهر صورت باشد، ساعت ها از تماشای یکدیگر خواهید خندید و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار یکدیگر سپری خواهید کرد.

تم تولد چیست؟

با وجود همه گیر شدن انتخاب تم برای میهمانی ها ممکن است هنوز به طور دقیق با تم تولد آشنایی نداشته باشید. می توان گفت تم تولد یک استایل مشخص شده برای لباس پوشیدن و تزیینات جشن تولد است. برای مثال اگر سفارش تم تولد ان دریایی را انتخاب کنید، باید خودتان و مهمان ها لباس هایی شبیه ان دریایی یا لباس هایی با عکس های دریایی به تن کنید. علاوه بر آن باید محل جشن را به نحوی تزیین کنید که شبیه کشتی ان دریایی باشد. مثلا در گوشه و کنار اتاق صندوق های گنج، استند دریایی و. قرار دهید و کیک و لوازمی با تصویر ان دریایی تهیه کنید.

تم تولد بزرگسال نیز از همین سبک پیروی می کند. اما برای تولد بزرگسال ها معمولا از تم هایی استفاده می شود که مورد علاقه سن آنان باشد. مثلا بسیار بعید است که یک مرد جوان 35 ساله به پوشیدن لباس باب اسفنجی علاقمه مند باشد.

چرا تم تولد بزرگسال انتخاب کنیم؟

تم تولد مخصوص کودکان نیست بلکه پدر و مادرها و حتی پدر بزرگ، مادر بزرگ ها هم از این طرح استقبال می کنند. شاید بپرسید انتخاب تم تولد بزرگسال برای یک فرد بالغ چه حسنی دارد؟ اول از همه باید در نظر داشته باشید که هدف اصلی شما از برگزاری جشن تولد، خوشحال کردن یک شخص عزیز است. کسی که به سن بزرگسالی رسیده است، احتمالا تا کنون تولدهای بسیاری را پشت سر گذشته و به عبارت دیگر، تولدهای سنتی برایش تکراری شده اند. اما با دعوت کردن دوستان و خانواده و درآوردن خود به شکل های مختلف می توانید تجربه جدید و جذابی از مهمانی تولد را برای او رقم بزنید.

در انتخاب تم تولد بزرگسال چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

برای اینکه یک تولد هیجان انگیز داشته باشید، باید برای انتخاب تم تولد وسواس بسیاری به خرج دهید. مخصوصا زمانی که تم تولد بزرگسال انتخاب می کنید می توانید ریزه کاری های زیادی را در نظر بگیرید تا جشن تولد به بهترین شکلی برگزار شود.

اولین نکته و شاید مهم ترین مرحله برای یک جشن تولد تمام عیار، انتخاب تم تولد بزرگسال است. در گاه تم تولد لبخند تم تولد بزرگسال برای سلیقه های مختلف تهیه شده که در پکیج های آماده عرضه می شود. همه تم ها برای بزرگسالان مناسب نیستند. تم تولد دخترانه و تم تولد پسرانه بیشتر مناسب کودکان و جوان تر ها هستند ولی برخی از تم ها مخصوص بزرگسالان طراحی شده اند. مثلا تم تولد سیبیل و لب برای بزرگسالان عالی است.

نکته دوم توجه به سن و سلیقه اشخاص است. مثلا ممکن است یک جوان بیست و چند ساله تم ابرقهرمان را بپسندد ولی یک فرد پنجاه و چند ساله ترجیح دهد فقط تم رنگی انتخاب شود. تم تولد بزرگسال با تم مناسب کودکان تفاوت دارد.

در آخر به قابل اجرا بودن تم فکر کنید. تم تولد بزرگسال را طوری انتخاب کنید که بتوانید لوازم و تزیینات آن را فراهم کنید. همچنین تهیه لباس های مناسب تم انتخاب شده باید برای همه مهمان ها مقدور باشد. مثلا اگر خودتان یک دست لباس هندی دارید، نمی توانید از مهمان ها انتظار داشته باشید ساعت ها در بازار بگردند و با صرف هزینه فراوان لباس هندی تهیه کنند. همچنین ممکن است رعایت تم مورد نظر شما برای همه مهمان ها خوشایند نباشد. پس باید یک تم عامه پسند انتخاب کنید.

پیشنهادات هیجان انگیز و آسان برای تم تولد بزرگسال

با توجه به شرایط مختلفی که برای انتخاب تم تولد بزرگسال ذکر شد، احتمالا اکنون کمی سردرگم هستید و نمی دانید چه تمی برای تولد پیش رو انتخاب کنید. بنابراین چند نمونه تم تولد به همراه لوازم اختصاصی که باید تهیه کنید را به شما معرفی خواهیم کرد.

تم تولد ایموجی

این تم تولد مورد پسند جوان تر ها و حتی بزرگسالان هم هست که در دو طرح مشکی و زرد وجود دارد. برای رعایت تم ایموجی می توانید لباس هایی با طرح ایموجی به تن کنید و برای تزیینات هم از بادکنک های زرد و سفید استفاده نمایید. دستمال سفره با طرح ایموجی را فراموش نکنید. بیسکوییت های سفارشی با طرح های مختلف ایموجی ها سفارش دهید  و یک کیک بزرگ دایره ای شکل با طرح صورتک مورد علاقه خود تهیه کنید. ایموجی ها محبوب بزرگسالان هستند.

تم تولد بزرگسال کراوات

تهیه کراوات کار آسانی است و همه قادر به رعایت تم کراوات خواهند بود. ممکن است این تم تولد برای بزرگسالان بالای پنجاه سال خوشایند باشد. برای رعایت این تم یک کراوات بزرگ و پهن با رنگی خاص که به خوبی به چشم بیاید اری کنید. با تهیه دستمال سفره و تاپرهای تزیینی با طرح تم، به کراواتی شدن بیشتر جشن کمک کنید. کیکی به شکل بلوز مردانه که روی آن یک کراوات قرار دارد سفارش دهید.

 

تم تولد اسب تک شاخ

اسب تک شاخ تم تولد بزرگسال است و می تواند برای خان های جوان مناسب باشد. برای رعایت این تم می توانید لباسی با تصویر اسب تک شاخ اری کنید و روی میز کادوها عروسک های کوچک تک شاخ قرار دهید. کارت دعوت هایی با طرح تک شاخ اری کنید و مهمانانتان را توسط آن به جشن تولد دعوت کنید. با مراجعه به قنادی کیک زیبایی به شکل اسب تک شاخ سفارش دهید و مهمان ها را با آن شگفت زده نمایید.

تم تولد بزرگسالان چریکی

این روزها لباس های چریکی بسیار مد شده و دختران و پسران زیادی را به خود علاقه مند کرده است. پس اگر جمعی از دخترها و پسرها را به مهمانی تولد دعوت می کنید، با خیال راحت می توانید این تم را انتخاب کنید. برای رعایت تم چریکی یا سربازی می توانید بلوز یا شلواری با طرح چریکی به تن کنید. اما اگر این تم مخصوص تولد خودتان است، سعی کنید یک دست کامل لباس چریکی شامل شلوار، بلوز و کلاه تهیه نمایید و آن ها را با یک پوتین مشکی ست کنید. برای تزیینات هم از ریسه های مثلثی چریکی و بادکنک های لاتکس سبز و مشکی استفاده نمایید.

 

منبع:

http://www.shafaf.ir


فینگرفود تولد ,بزرگسال ,لباس ,تهیه ,توانید ,بزرگسالان ,تولد بزرگسال ,برای رعایت ,انتخاب کنید ,هیجان انگیز ,برای بزرگسالان ,تولد بزرگسال انتخاب منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تو بهترین خرید رو از ما داشته باش عقب گرد قیمت دلار مجله ياس تنها تخفیفان دانلود آهنگ غمگین با لینک مستقیم | غم موزیک salamatiweb الان بخر تحویل بگیر دانش و مهارت دانلود برای شما طراحی وب سایت