گوشی‌های هوشمند تحول شگرفی در زندگی ما ایجاد کرده‌ و سبک بسیاری از فعالیت‌هایمان را دستخوش تغییرات عمده کرده‌ است. یکی از امکانات این گوشی‌ها دسترسی به برنامه های کاربردی خودرو است که رانندگی ایمن و متفاوتی را برای رانندگانی که از گوشی هوشمند استفاده می‌کنند امکان‌پذیر می‌سازد. در این مقاله سه برنامه کاربردی خودرو برای گوشی های اندروید را معرفی می‌کنیم.

در حال حاضر سازندگان خودرو، گوگل، اپل و دیگر افراد متخصص حوزه فناوری تلاش می‌کنند برنامه‌های کاربردی و موثری برای تجربه بهتر رانندگی تولید و ارائه کنند. با اجاره ماشین می‌توان بدون دردسر رانندگی با بسیاری از خودروهای پیشرفته جهان را در جاده‌های زیبای ایران تجربه کرد؛ جاده‌هایی که در هر فصل سال با مناظری شگفت‌انگیز لذت سفر را دوچندان می‌کنند.

معرفی سه برنامه کاربردی خودرو برای گوشی های اندروید

 

Android Auto

اندروید اتو برنامه‌ای بسیار کاربردی برای دستیابی به برنامه‌های پیام‌رسان، برنامه‌های پخش موسیقی، نقشه‌های گوگل و… است. فقط کافی است گوشی خود را به مانیتور خودرو وصل کنید و از خدمات کم‌نظیر آن استفاده کنید.

برنامه اندروید اتو در گوشی‌های اندروید 0/5 Lollipop یا بالاتر کار می‌کند. هر کدام از برنامه‌های اندروید اتو را که مایل به استفاده باشید انتخاب و دانلود کنید. بهتر است گوشی خود را روی استند در جلوی داشبورد قرار دهید تا به آسانی صفحه آن قابل دیدن باشد. یکی از قابلیت‌های خوب این برنامه امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل برای دستیابی به پاسخ سوالاتتان است.

گوش کردن به موسیقی عمده‌ترین کار در هنگام رانندگی است و کمک می‌کند زمان معطل شدن در ترافیک یا مسافت زیاد تا مقصد را کمتر احساس کنیم. در اندروید اتو چند برنامه برای پخش موسیقی وجود دارد: پاندورا، Spotify، Google Play Music، YouTube Music و Rainwave.

پاندورا انتخابی ایده آل برای علاقه‌مندان به موسیقی است. این سرویس رادیو اینترنتی با رابط کاربری بسیار ساده، به طور مداوم برای مخاطبان موسیقی پخش می‌کند.

Android Auto

Spotify این امکان را برای شما فراهم می‌کند موسیقی‌های مورد علاقه خود را در خودرو گوش دهید. از طریق این سرویس می‌توانید به آلبوم‌ها، کتابخانه‌ها، لیست‌های پخش، آیتم‌های اخیر و… دسترسی داشته باشید.

Google Play Music دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد. این سرویس قابلیت آپلود 50 هزار آهنگ را دارد و می‌توان به صورت رایگان آنها را در اندروید، آیفون و وب گوش داد.

Rainwave یک وب‌سایت رادیو تعاملی است که مخاطبان موزیک خود را به آن درخواست می‌دهند. موسیقی بازی‌های ویدئویی در این سرویس در دسترس است. دسترسی به آلبوم‌های مورد علاقه، کتابخانه، آهنگ‌های در حال پخش و… از ویژگی‌های دیگر Rainwave در اندروید اتو است.

ممکن است مایل باشید در حین رانندگی به جای موسیقی به کتاب صوتی گوش دهید. با برنامه اندروید اتو می‌توانید کتاب‌های صوتی که قبلا دانلود کرده‌اید گوش دهید. برای این کار برنامه Audiobooks را روی گوشی اندروید خود نصب کنید و آن را به مانیتور خودرو وصل کنید.

امکان استفاده از GPS برای مکان‌یابی و هشدارهای ترافیکی، ارسال و دریافت پیام از طریق دستیار صوتی با اس ام اس، واتساپ، تلگرام، اسکایپ، وی چت، استفاده از نقشه‌ها، اخبار و… از دیگر امکانات بی‌نظیر اندروید اتو است.

اگر به طور منظم نیاز به استفاده از خودروی شخصی ندارید یا فکر می‌کنید با داشتن خودرو در آلودگی هوا سهیم می‌شوید می‌توانید برای مواقع لزوم خودرو اجاره کنید. با بررسی شرایط و خدمات اجاره خودرو سورنا سیر به راحتی خودروی دلخواه خود را انتخاب و اجاره کنید.

 

Drivvo

دومین برنامه از سه برنامه کاربردی خودرو برای گوشی های اندروید که قصد معرفی آن را داریم Drivvo است. با این اپلیکیشن می‌توانید تمامی اطلاعات مربوط به خودروی خود شامل تعمیرات، نگهداری، کیلومتر طی‌شده، مصرف سوخت و… را ذخیره کنید تا مدیریتی هوشمندانه را تجربه کنید. این نرم‌افزار تمام هزینه‌های مربوط به خودروی افراد را ثبت می‌کند تا بتوانند هزینه‌های خود را مدیریت کنند.

اطلاع از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های سوخت بر نقشه، مدیریت میزان مصرف سوخت با گزینه‌های پیشرفته، یادآوری برای تعمیرات و چک ماهیانه و سالیانه خودرو، کیلومتر شمار پیشرفته، قابلیت ذخیره‌سازی ابری و همگام‌سازی داده‌ها و… از دیگر امکانات برنامه Drivvo هستند.

 

myCARFAX

myCARFAX اپلیکیشنی برای مدیریت خودرو است و با آن می‌توان از مشکلات تعمیراتی خودرو آگاهی یافت. این برنامه به شما یادآوری می‌کند خودرو را برای چک، تعمیرات، اندازه‌گیری روغن، تنظیم باد تایرها و در کل معاینه فنی خودرو به تعمیرگاه ببرید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های myCARFAX جست‌وجوی تعمیرگاه‌های نزدیک به شماست. برآورد هزینه‌های تعمیرات، اعلام مسافت پیموده شده، هشدار برای زمان بعدی تعمیرات خودرو، قابلیت اتصال از طریق فیس‌بوک و… از دیگر امکانات این برنامه است.


اجاره خودرو - تشریفات سورنا سیر خودرو ,برنامه ,اندروید ,گوشی ,استفاده ,موسیقی ,کاربردی خودرو ,دیگر امکانات ,خودرو برای ,برای گوشی ,برنامه کاربردی ,برنامه کاربردی خودرو منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اسکینی آنلاین RASAMGROUP closed دنیای بازی دنیای قهوه خبر بازی ها