دانلود کتاب صوتی انسان در جستجوی معنا

در زندگی هر کسی ، چیزی وجود دارد. در زندگی یک نفر عشق وجود دارد که او را به فرزندانش پیوند می دهد؛ در زندگی دیگری ، استعدادی که بتواند آن را بکار گیرد؛ در زندگی سومی ، شاید تنها خاطره های کشداری که ارزش حفظ کردن دارد.

در این کتاب ، دکتر فرانکل تجربه ای را که منجر به کشف لوگوتراپی شد توضیح می دهد. وی مدت زیادی در اردوگاه کار اجباری اسیر بود که تنها وجود اش برای او باقی ماند و بس. پدر ، مادر، برادر و همسرش یا در اردوگاه ها جان سپردند و یا به کوره های آدم سوزی سپرده شدند. خواهرش تنها بازمانده این خانواده بود که از اردوگاه های کار اجباری جان سالم بدر برد. او چگونه زندگی را قابل زیستن می دانست؟ در حالیکه همه اموالش را از دست داده بود؛ همه ارزش هایش نادیده گرفته شده بود ؛ از گرسنگی و سرما و بی رحمی رنج می برد و هر لحظه در انتظار مرگ بود. و..

 

برای دانلود فرم زیر را پر کنید و مستقیم وارد صفحه دانلود شوید.چون لینک دانلود به ایمیل تان هم ارسال می شود در درج آدرس ایمیل دقت فرمائید. 

 


مبلغ قابل پرداخت : 15,000 تومان

سایت ایران فایل getelementbyid ,background ,email ,style ,زندگی ,دانلود ,style background ,369721 style ,email 369721 ,369721 value ,getelementbyid email ,369721 style background ,getelementbyid email 369721 ,background ffebeb alert ,style background ffebeb منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیتسازان نماوا کلیپ 10 بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. مجله اینترنتی مثبت ایران | پورتال خبری،تفریحی و سرگرمی تکست موزیک نگاه دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. سایت هواداران امیر کوثری