[caption id="attachment_2171" align="aligncenter" width="300"]درباره ی خیابان دروس درباره ی خیابان دروس[/caption]

[contact_info title= "درباره ی خیابان دروس "] 

درباره ی خیابان دروس

ازمحله های قدیمی تهران می توان دروس را معرفی کرد . دروس واقع در منطقه 3 شهرداری تهران واقع شده است . در این خیابان نظم خاصی دیده می شود . اگر در یکایک خیابان هایش دقت کنید خواهید دید که شهرسازان چه نظم و زیبایی را در این منطقه اجرایی کرده اند . باید گفت تنها منطقه ای که بیشترین سفارت خانه خارجی و اماکن دیپلماتی را در خود جای داده همین منطقه می باشد . سفارتخانه کشورهایی نظیر : آذربایجان ، آرژانتین ، مجارستان ، اسپانیا ، قزاقستان ، بنگلادش و یونان همچنین می توان به مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد ، دفتر مؤسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) و دفتر نمایندگی یونیسف اشاره کرد .

 

این منطقه درارای بافت بسیار مشجر و ویلایی بسیار زیبا و به دلیل وجود سفارتخانه ها ار امنیت بالایی برخوردار می باشد . ساکنان از نظر طبقه فرهنگی اجتماعی و اصالت سطح بالایی دارند و جز 10 محله گران تهرانمی باشد همچنین نسبت به خیلی از محله های اعیانی در منطقه 1 و 2 بکر تر و دست نخورده تر است ولی داراری ترافیک سنگین ، آلودگی هوا و اخیراً به دلیل حجم معاملات ، جمعیت مهاجر در آن خیلی افزایش یافته است .


اجاره آپارتمان مبله روزانه هفتگی ماهانه در تهران منطقه ,دروس ,خیابان ,تهران ,خیابان دروس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تا اس ام اس | مجله تفریحی سرگرمی دانلود رمان بلوک تکن ام صادق زد وبسایت اموزشی حیله من و آقای قاضی⁦❤️⁩ Zaydenikej4 Posto همه چی برای تو همه چیز درباره جواهرات sazinehchoob