راه های پیشگیری از سرماخوردگی در پاییز

افراد بالغ در طول سال ممکن ۳ یا ۴ بار سرما خوردگی معمولی را تجربه کنند و این مقدار برای کودکان کمی بیشتر است. کودکان زیر ۲ سال ممکن است بیشتر از ۱۰ بار در سال سرفه و آبریزش بینی ناشی از ویروس سرما خوردگی داشته باشند.

برای افراد معمولی سرما خوردگی یک مزاحمت چند روزه است و از بین می رود اما در افرادی که مبتلا به آسم و یا بیماری های ریوی هستند یک سرما خوردگی ساده می تواند منجر به خطرات جدی برای این بیماران بشود.

ماندن در محیط های بسته، زیاد لباس پوشیدن، سرفه و عطسه کردن اشتباه، فقط به ویتامین C اکتفا کردن، قرنطینه نشدن در خانه.

عدم دریافت مقادیر کافی ویتامینDاین ویتامین را در تابستان به مقدار کافی احتمالا دریافت خواهیم کرد اما در زمستان میزان کمی از ویتامین D جذب خواهد شد. مخصوصا در مناطقی که بیشتر فصول هوا ابری است باید افراد توجه بیشتری به میزان ویتامین D بدن شان داشته باشند.تحقیقات نشان داده که بزرگسالانی که در خانه های سالمندان به سر می برند به علت کمبود ویتامین D بیشتر در معرض آنفلونزا قرار دارند. کمبود این ویتامین موجب ضعف سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین منجر به بیماری های مربوط به استخوان و حتی خطرات جدی مانند سرطان می شود. بنابراین اگر کمبود این ویتامین را دارید باید از تحت نظر پزشک استفاده کنید.

 

#تخفیف#تخفیفات#تخفیفات مشهد#تخفیف مشهد#تخفیف در مشهد#آفرمی#افرمی#تخفیفات در مشهد##ارزان#برند مشهد#پوشاک#رستوران#فست فود#آبمیوه#طباخی#استخر#کافی شاپ#مانتو#روسری

 www.offermeco.com

 

 

 

 


offermeco ویتامین ,مشهد ,سرما ,خوردگی ,تخفیفات ,کمبود ,سرما خوردگی ,مشهد تخفیف ,داشته باشند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود کده کتاب ِ باز ، دو بال ِ پرواز دانلود آهنگ جدید هر روز بیا Wyattegqtq80 rumah چشاتو... فروشگاه اینترنتی ایران شاپ بهترین اجناس سایت رسمی پیکسل فایل