عوارض لیزر موهای زائد

به طور کلی، روشی ایمن است!

اگر از روش های سنتی ریزش مو مانند اصلاح کردن خسته شده اید ، ممکن است به لیزر موهای زائد علاقه مند شوید. درمان لیزر مو با جلوگیری از رشد فولیکول مو کار می کنند. برای اکثر افراد ، لیزر موهای زائد بی خطر است. این روش همچنین به هیچ گونه عوارض جانبی طولانی مدت پیوند ندارد.

 

هنوز بحث در مورد عوارض لیزر موهای زائد بسیار زیاد است. اگرچه عوارض جانبی موقتی و جزئی ممکن است بعد از عمل ایجاد شود ، مشاهده عوارض دیگر و طولانی مدت نادر است. فراتر از آن ، هرگونه ادعایی در مورد ارتباط به سلامت طولانی مدت شما (رفع ابدی موهای زائد) بی اساس است.

 

عوارض جانبی جزئی برای لیزرموهای زائد، شایع می باشد.

لیزر موهای زائد با استفاده از پرتوهای کوچک و پر حرارت انجام می شود. لیزر ممکن است بلافاصله بعد از عمل عوارض جانبی موقت ایجاد کند. تحریکات پوستی و تغییر رنگدانه ها رایج ترین عوارض جانبی است.

 

قرمزی و سوزش

برداشتن مو از طریق لیزر می تواند باعث تحریک موقتی پوست شود. همچنین ممکن است در ناحیه تحت درمان ، کمی قرمزی و تورم مشاهده کنید که آنها هم زود از بین میروند. آنها غالباً همان تأثیراتی هستند که شما ممکن است بعد از انجام سایر روش های رفع موهای زائد مانند اپیلاسیون ، متوجه شوید.

 

متخصص پوست شما ممکن است قبل از عمل از بی حسی موضعی استفاده کند تا این اثرات به حداقل برسد.

 

تحریک شدگی پوست باید طی چند ساعت پس از عمل از بین برود. برای کمک به کاهش تورم و هرگونه درد ، از بسته‌های یخ (کمپرس یخ) استفاده کنید. اگر علائمی فراتر از تحریک جزئی دارید یا اگر عوارض جانبی بدتری ایجاد شد، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

 

رنگدانه پوست تغییر می کند

بعد از درمان با لیزر ، ممکن است متوجه پوستی کمی تیره یا سبک تر شوید. اگر پوستی سبک دارید ، احتمالاً لک های تیره تر از لیزر موهای زائد دارید. برعکس در مورد افرادی که پوست تیره دارند ، که ممکن است لکه های سبک تر از رویه داشته باشند ، صدق می کند. با این حال ، مانند سوزش پوستی ، این تغییرات موقتی هستند و معمولاً دلیلی برای نگرانی نیستند.

 

عوارض جانبی خطرناک، نادر است

به ندرت ، لیزر موهای زائد می تواند منجر به عوارض جانبی شدیدتری شود. اگر از کیت های لیزر در منزل استفاده می کنید یا اگر از طرف ارائه دهنده ای که آموزش دیده و مجوز نداشته باشد به دنبال درمان هستید ، خطر شما افزایش می یابد.

 

عوارض جانبی نادر لیزر موهای زائد شامل موارد زیر است:

·         رشد بیش از حد مو در ناحیه درمان: بعضی اوقات این اثر در ریختن مو پس از انجام عمل اشتباه است

·         تغییر در بافت کلی پوست: اگر اخیراً برنزه شدید ممکن است در معرض خطر بیشتری قرار داشته باشید.

·         جای زخم: این بیشتر در افرادی که تمایل به اسکار آسان دارند وجود دارد.

·         تاول ها و پوسته پوسته شدن پوست: این اثرات ممکن است خیلی زود بعد از عمل در معرض آفتاب ایجاد شود.

 

منبع : خانه سفید


توضیحات بهداشتی لیزر ,عوارض ,زائد ,موهای ,ممکن ,جانبی ,موهای زائد ,عوارض جانبی ,لیزر موهای ,عوارض لیزر منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروش کولر گازی سامسونگ معرفی کالا فروشگاهی علی کوسانی اندی شب که میشه معرفی کالا فروشگاهی کانون هواداران رئال مادرید هواداران باشگاه شیرین فراز کرمانشاه