بید ارز bidarz اولین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال با پرداخت امن در ایران پروژه بید ارز توسط شرکت «کاج سبز کهن دیار» با شماره ثبت ۵۷۳۲۴ در اردیبهشت ۱۳۹۷ راه اندازی شد. هدف اصلی این پروژه فراهم آوردن مکانی امن و مطمئن جهت مبادله ارزهای دیجیتال با قیمتی منصفانه است.

 ثبت نام رایگان

برای و ارز دیجیتال می توانید از اشخاص مختلف و کنید ولی ریسک بالای دارد و احتمال ی و فیشینگ زیاد است یا می توانید از صرافی ها معتبر مانند اوکی ایکسچنج به صورت امن کنید ولی کارمزد خیلی بالایی دارند. پس بهترین راه در حال حاضر و توسط سایت های بدون واسطه است که هم قیمت خوبی دارند و هم امنیت بالایی دارند.

بید ارز bidarz اولین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال با پرداخت امن در ایران

گروه بید ارز معتقد است با توجه به تحریم هایی که بر علیه کشورمان وضع شده است، تکنولوژی بلاکچین و ارزهای دیجیتال می تواند در دور زدن تحریم ها و تسهیل مراودات مالی به هم وطنان عزیزمان کمک کرده و راه گشا باشد. بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند پس از اینترنت، فن آوری بلاک چین مهمترین اختراع بشر در حوزه تکنولوژی و فن آوری اطلاعات بوده است.

پروژه های «دورکار» ، «آویتو» و «عروسی با ما» برخی دیگر از پروژه های فعال شرکت «کاج سبز کهن دیار» در حوزه تجارت الکترونیک و فن آوری اطلاعات هستند. این گروه از اوایل نیمه دوم سال ۱۳۹۶ تمرکز و فعالیت خود را معطوف به پروژه هایی در زمینه تکنولوژی بلاک چین کرده است و به زودی در این حوزه بیشتر از ما خواهید شنید، اما از «بید ارز» می توان بعنوان اولین پروژه ما در زمینه ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین نام برد.

«بید ارز» هیچ گونه دخالتی در تعیین قیمت ارزهای دیجیتال نداشته و قیمت توسط خود کاربران پیشنهاد می شود.

آدرس: مشهد، بلوار معلم، بین معلم 8 و 10 ، برج آبشار، طبقه 6، واحد 602
تلفن های تماس: 05136146505-7
پشتیبانی: 09026268570
پست الکترونیک: support[at]bidarz.ir

«بید ارز» چگونه کار می کند؟

  • مراحل و به این شرح است:
  • نده پس از ثبت نام و احراز هویت، پیشنهاد خود را ثبت می کند.
  • افرادی که قصد دارند پس از ثبت نام و احراز هویت می توانند از بین پیشنهادات ، پیشنهاد مورد نظر خود را انتخاب کرده و درخواست ثبت کنند.
  • در این مرحله پس از تایید نده، ار مبلغ ریالی معامله را به حساب «بید ارز» واریز می کند.
  • پس از واریز وجه، نده ارز مجازی را به والت ار انتقال داده و لینک تراکنش را ثبت می کند.
  • پس از تایید انتقال ارز دیجیتال، مبلغ ریالی به حساب نده واریز می گردد.

امنیت طرفین معامله چگونه تضمین می شود؟

مبلغی که ار آنلاین واریز می کند تا زمان تایید انتقال ارز دیجیتال از طرف نده به والت (کیف پول الکترونیکی) ار، نزد ما به امانت باقی می ماند و اگر به هر دلیلی نده انتقال را انجام ندهد این مبلغ به حساب ار استرداد خواهد شد. از طرفی از آنجا که قبل از انتقال ارز دیجیتال ار مبلغ ریالی آن را به حساب ما واریز کرده است، نده نیز با اطمینان خاطر می تواند انتقال را انجام دهد.

چرا به «بید ارز» اعتماد کنم؟

پروژه «بید ارز» توسط شرکت معتبر «کاج سبز کهن دیار» با شماره ثبت ۵۷۳۲۴ مدیریت می شود. این شرکت چندین سال است که در زمینه تجارت الکترونیک مشغول به فعالیت است و پروژه های معتبری همچون «دورکار» ، «آویتو» و «عروسی با ما» در کارنامه خود دارد.

چرا «بید ارز» نماد اعتماد ندارد؟

متاسفانه طبق اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در حال حاضر و تا زمان تدوین قوانین حوزه ارزهای دیجیتال، به سایتهای فعال در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال، ای نماد تعلق نمی گیرد. اما همان طور که در جواب سوال قبلی ذکر شد، سایر پروژه های این شرکت دارای ای نماد هستند.

هزینه استفاده از خدمات «بید ارز» چند است؟

بابت هر معامله موفق ۰.۵٪ (نیم درصد) از هر یک از طرفین معامله به عنوان کارمزد کسر می گردد.

انجام تسویه حساب و واریز وجه به حساب نده چقدر زمان میبرد؟

 

بلافاصله پس از تایید انتقال ارز، مبلغ ریالی آن به حساب شما در «بید ارز» واریز می گردد و شما می توانید درخواست تسویه حساب ثبت کنید ، ما ۴ نوبت در روز درخواست های تسویه حساب را واریز می کنیم (به غیر از روزهای تعطیل)، بنابراین در اکثر مواقع واریز وجه به حساب شما در کمتر از چند ساعت انجام میشود.


money maker حساب ,دیجیتال ,ارز» ,واریز ,«بید ,پروژه ,«بید ارز» ,ارزهای دیجیتال ,مبلغ ریالی ,تسویه حساب ,تایید انتقال ,معاملاتی ارزهای دیجیتال ,پلتفرم معامل منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

herminsalak فلزیاب طهران کاوش کار و فناوری دبیرستان دخترانه فروزنده لوازم آرایشی و بهداشتی و تناسب اندام اس ام اس من نسیم صبح فروشگاه تجهیزات ایمنی ایران