چگونه برای تزریق چربیآماده می‌شوید؟

تزریق چربی یک روش گسترده تر نسبت به استفاده از دیگر پرکننده های تزریقی زیبایی است، زیرا در این روش تکنیک‌های لیپوساکشن نیز استفاده می‌شوند. این تکنیک ها برای استخراج چربی قبل از تزریق استفاده می‌شود. در حالی که تزریق چربی یک روش غیر جراحی است که معمولا با بی حسی موضعی انجام می‌شود، اگر مقدار زیادی چربی از طریق روش های لیپوساکشن جمع آوری می‌شود، ممکن است نیاز به بی حسی موضعی با آرام بخش داشته باشید. آماده سازی برای تزریق چربی ممکن است شامل موارد زیر باشد:

 

انجام آزمایش یا ارزیابی پزشکی

مصرف برخی داروها یا تنظیم میزان مصرف داروهای فعلی شما

قبل از عمل جراحی سیگار کشیدن را متوقف کنید

از مصرف آسپرین، داروهای ضد التهابی و های گیاهی به دلیل افزایش خطر خونریزی اجتناب کنید.

تزریق چربی به صورت چگونه انجام می‌شود؟

تزریق چربی

 

 روش های تزریق چربی عموما با استفاده از بی حسی موضعی به صورت سرپایی انجام می‌شود. این فرآیند معمولا سی دقیقه تا یک ساعت و یا بیشتر از یک ساعت، بسته به نوع بیمار، حجم تزریق و مجراحی های اضافی که در همان زمان انجام می‌شوند، طول می کشد. چربی از مناطق خاصی از بدن (معمولا شکم یا باسن)، یا با استفاده از یک سوزن یا از طریق تکنیک های مشابه با لیپوساکشن هایی که با استفاده از یک کانول مخصوص مکنده، از بدن شما خارج می‌شود. هنگامی که چربی کافی از منطقه مورد نظر گرفته شد، از طریق استفاده از یک سانتریفیوژ، که لوله حاوی جربی را می چرخاند، ناخالصی‌های موجود در نمونه از بین برده شده و چربی خالص بدست می آید. سپس این چربی به داخل ناحیه مورد نیاز و برای افزایش حجم این ناحیه، به وسیله یک سوزن که چندین بار به ناحیه مورد نظر وارد و خارج می‌شود، تزریق می‌شود. این کار یک "شبکه" از سلول های چربی پیوندی در ناحیه تزریقی، ایجاد می‌کند.

 

در فرآیند بهبودی پس از عمل چه عواملی دخالت دارند؟

 تزریق چربی

 

افرادی که عمل تزریق چربی انجام داده اند، می‌توانند بلافاصله پس از درمان به حالت معمول و روزمره زندگی خود بازگردند. انتظار می رود که خونریزی، تورم یا قرمزی در هر دو ناحیه برداشت چربی و تزریق چربی دیده شود، اما معمولا در عرض چند هفته به طور کامل بهبود می یابد. دوره بهبودی ممکن است بر اساس اینکه آیا لیپوساکشن مورد استفاده قرار گرفته و یا خیر و مقدار چربی برداشته شده چه میزان است، در افراد مختلف متفاوت باشد. در طی بهبودی پس از عمل، شما باید از نور آفتاب اجتناب کنید و ممکن است از شما خواسته شود از آرایش ضد UV برای محافظت از تشعشعات زیان بار نور خورشید استفاده کنید.


هزینه های درمان چربی ,تزریق ,استفاده ,انجام ,می‌شود ,ممکن ,تزریق چربی ,ناحیه مورد ,اجتناب کنید ,برای تزریق منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انجمن تفریحی ، فرهنگی و علمی SOAR پخش تانی شرکت پالایش کود | اخبار کشاورزی ممبرهای تلگرام دانلود با لینک مستقیم فیلم اچ دی::VideoHd:: خوشمزه Mlle Liaison مجری مستقیم تورهای مشهد