سیستم بوگیر در کولرگازی 24000 اجنرال

در کولرگازی 24000 اجنرال فیلترهای پلاستیکی مخصوص، کربن و ذغال فعال جهت پاکسازی هوا از هر گونه ریزگرد موجود در محیط و همچنین جهت تولید هوایی مطبوع و عاری از هرگونه بوی ناخوشایند موجود در محیط بیرون و داخل خانه تعبیه شده اند. خوشبختانه در این کولر گازی 24000 اجنرال جریان هوا در سه حالت کم متوسط و زیاد و در چهار جهت پرتاب باد به کمک پره های تعبیه شده مخصوص استفاده راحت  و کاربردی را نسبت به مدلهای قدیمی برای شما به ارمغان آورده است.

عملکرد دوگانه کولرگازی اجنرال 24000

این کولر گازی اجنرال 24000 با دو ظرفیت سرمایش و گرمایش واقعی طراحی و روانه بازار شده است. بنابراین  شما میتوانید از این سیستم تهویه هوا در زمستان هم بجای سیستمهای قدیمی و جدید حرارتی استفاده کنید و رضایت بیشتری را نیز قطعا برای کاربر فراهم میکند چرا که در این سری جدید کولرگازی از موتور قوی و کم مصرف تی 3 بهره برده شده است که توانایی پرتاب باد گرم و خنک را تا فاصله ای به متراژ 25 متر در جهت های مختلف دارد.

همچنین لازم به ذکر است که طراحی هوشمندانه این موتور سببب شده است که کولرگازی در حین انجام کار صدایی بسیار پایین و نرمی داشته باشد بطوریکه به هیچ وجه موجب آزردگی و سلب آرامش مصرف کننده نشود.

از دیگر مشخصه های کولر گازی اجنرال 24000 میتوان به وجود محافظ و سیستم عیب یاب در آن اشاره کرد.

استانداردهای جهانی در کولرگازی 24000 اوجنرال

استانداردها و نشان های معتبر انرژی شرکتهای دولتی تخصصی در زمینه محیط زیست همواره مورد توجه این شرکت معتبر ژاپنی بوده و هست. بنابراین در طراحی منحصر به فرد این کولرگازی سعی شده است بیشترین تطابق را با استانداردهای جهانی داشته باشد به این منظور فیلترهای تهویه هوا و گاز مخصوص تعبیه شده در این محصول موجب تولید هوایی سالم و سازگار با محیط زیست در نتیجه عملکرد تخصصی کمپرسور شده است. وجود مشخصه های معتبر و محبوب ذکر شده سبب شده که کولرهای گازی این شرکت همواره محبوب ترین سیستمهای تهویه هوا نه تنها در ایران بلکه در کشورهای اروپایی و آمریکایی باشد.

کولر گازی 12000 اجنرال را هم مشاهده کنید
https://banehentekhab.com/کولر-گازی/کولر-گازی-ogeneral/split-lg-inverter-12000-گاه.html

 


اخبار صنعت لوازم خانگی و آشپزخانه اجنرال ,کولرگازی ,گازی ,کولر ,محیط ,سیستم ,کولر گازی ,24000 اجنرال ,کولرگازی 24000 ,اجنرال 24000 ,استانداردهای جهانی ,کولرگازی 24000 اجنرال ,گازی اجنرال 24 منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سایت جدیدترین مطالب آموزشی و جذاب دیبا دانلود دفتر وکالت حق گرا آلومینیوم آلیاژی دانلود رایگان فیلم بهترین سایت شارژ هرمی عاشقانه سایت زنگ مدرسه