پیشنهادات فوق جذابی برای گردش در دبی وجود دارند، اما بهترین مکان های گردشگری دبی را کمتر کسانی می شناسند. برای آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری دبی با ما همراه باشید.

برج العرب دبی

آکواریوم تالار گمشده در دبی

اگر آتلانتیس چیزی است که شما را مجذوب خود می کند، مطمئنا عاشق آکواریوم تالار گمشده دبی نیز هستید. کل این مکان با تعدادی تونل و تورفتگی پوشیده شده است و این تجربه را برای شما شگفت انگیزتر می کند. دیدن زندگی زیر دریایی که در آکواریوم تالار گمشده به نمایش گذاشته می شود یک تجربه بسیار شگفت انگیز از تفریح در دبی است و شما را به اوج مسحور می کند.
زمان بندی: 10:00 صبح تا 10:00 شب
مکان: آتلانتیس، نخل دبی - امارات متحده عربی

گردشگران در حال بازدید از آکواریوم تالار گمشده دبی

خیابان آلسرکال، مرکز گالری های هنری

خیابان آلسرکال قطب گالری هنر معاصر است. این خیابان میزبان نمایشگاه ها، گفتگوها، میزگردها، نمایش فیلم، حراج های مجموعه جوان و جشنواره های مستقر در جامعه است. این مکان ترکیبی از مشاغل صنعتی و فضاهای خلاق برای هنرمندان محلی و بین المللی می باشد.
مکان: Street 8, Al Quoz 1, Dubai, United Arab Emirates
زمان فعالیت: 10:00 صبح تا 07:00 شب (به جز جمعه ها)

نشست هنرمندان در آلسرکال دبی

برج های امارات

برج های امارات شامل هتل برج امارات و هتل برج جمیرا است. برج جمیرا حدود سیزده کلوپ شبانه و رستوران های غذاخوری بی نظیری دارد. مکان چشمگیر و قابل توجه برج های امارات برج دهلیز است که یکی از بهترین مکان ها برای تجارت در دبی می باشد. بازدید از برج های امارات باید در 7 روز از برنامه سفر شما قرار بگیرد تا بتوانید از بهترین مکان های آن بازدید کنید.
مکان: خیابان شیخ زاید، دبی، امارات متحده عربی

برج های امارات دبی

کمپینگ کویری لوکس در راجستان

دبی مکان های شگفت انگیزی برای کمپینگ صحرا دارد. برخی از فعالیتهایی که می توان در حین کمپینگ از آن استفاده کرد، موتور چهارچرخ سواری، شتر سواری و شن بازی می باشند. بهترین زمان برای لذت بردن از کمپینگ در اواسط آبان تا اوایل اسفند است. بهترین مکان های کمپینگ کویری در دبی، کوهپایه هاجر، ام الکووین، صحرای رس الخیمه، خساب فلات آل صیاح و جبل شمس می باشند.

چادرهای کمپینگ کویری در غروب آفتاب دبی

خلیج دلفین دبی

خلیج دلفین یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری دبی است. اگر شما هم از آن دسته افراد ماجراجو هستید و می خواهید در اینجا اوقات خوبی را سپری کنید، با  بلیط هواپیما دبی از این مکان شگفت انگیز بازدید کنید. در اینجا فرصتی برای یادگیری همه چیز وجود دارد و بدون توجه به تجربه ای که به عنوان شناگر دارید، با دلفین ها شنا کنید.
مکان: آتلانتیس، نخل، خیابان هلال

خانواده ای در حال بازی با دلفین در خلیج دلفین دبیپ

از بهترین مراکز وسایل آشپزخانه دبی بازدید کنید

در بازار اسپایس سوک دبی، طیف گسترده ای از ادویه جات و ترشی جات، گیاهان دارویی، مواد بخور دادن و محصولات دارویی سنتی را می توانید تهیه کنید. این مکان بی نظیر برای انتخاب بهترین آجیل ها، روغن و زعفران نیز می باشد. در میان غرفه های مختلف بگردید و از رنگ متفاوت ادویه ها لذت ببرید. همچنین می توانید بسیاری از سلیقه های جدید و ادویه های خوش رنگ و طعم را در Spice Souk دبی بیابید.

بسته ادویه های مختلف در بازار ادویه اسپایس سوک دبی


جیبوجت مکان ,امارات ,خیابان ,کمپینگ ,بازدید ,شگفت ,بهترین مکان ,بازدید کنید ,تالار گمشده ,آکواریوم تالار ,کمپینگ کویری ,آکواریوم تالار گمشده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

????《غزلستان 》سروده های علی معصومی ???? پرسش مهر 1389 شرکت رام سیستم ورزشی میم_الف_دال فروشگاه اینترنتی کتاب من | دانلود جدید ترین کتاب ها، رمان های عاشقانه