همه ی آنچه که یک گردشگر از مقصد خود انتظار دارد، بعد از  بلیط هواپیما استانبول و سفر به ترکیه با آن مواجه خواهد شد. در این جا برخی از بهترین جاذبه های گردشگری ترکیه که آرامشی بی پایان را برای شما به ارمغان می آورند، معرفی کرده ایم.

جاذبه های گردشگری ترکیه

سواحل رویایی پاتارا ترکیه

با وجود چندین خط ساحلی مدیترانه ای در ترکیه ساحل های زیادی برای هر نوع سلیقه گردشگری وجود دارد. اما پاتارا از جمله بهترین سواحل زیبای ترکیه است و با سایر ساحل های زیبای این کشور متفاوت است. این ساحل به طول 18 کیلومتر فضای ساحلی زیبایی را ارائه می دهد، بنابراین حتی در اوج تابستان هم می توانید یک مکان آرام و دور از شلوغی جمعیت را در این ساحل پیدا کنید. هنگامی که آرامش با آفتاب، ماسه بازی و شنا را تجربه کردید، در پشت تپه های ماسه ای گشت و گذار کنید. از فتحیه می توانید به راحتی به پاتارا برسید.

سواحل رویایی پاتارا ترکیه

شهر زیبای سفران بلو

شهر زیبای سفران بلو با حفظ بهترین معماری عثمانی در ترکیه، مکانی زیبا و پراز کوچه های باریک است. این شهر با عمارتهای چوبی پر شده که در گذشته خانه بازرگانان ثروتمند بوده اند و در حال حاضر به هتل ها و رستوران های بوتیکی تبدیل شده اند. در این شهر واقعا سرگرمی های کمی وجود دارد اما درعوض جایی است که بتوانید به راحتی در خیابانهای آن قدم بزنید و جو جهان قدیمی را احساس کنید. سفرانبلو همچنین به خاطر شیرینی و صنایع دستی سنتی اش بسیار معروف و شناخته شده است.

خانه های زیبا و قدیمی شهر زیبای سفران بلو ترکیه

اولودنیز، مروارید ترکیه (ülüdeniz)

آب فیروزه ای زیبا و جنگلهای سرسبز در زیر صخره ها، به ساحل ماسه ای سفید جان می دهند. اگر ساحل خیلی شلوغ می شود، وقت آن رسیده است که به آسمان بروید و دیدن منظره هوایی خیره کننده ای را با پاراگلایدر در اولودنیز تجربه کنید.

پاراگلایدر سواری بر فراز اولودنیز ترکیه

چشمه های آب گرم پاموکاله

یکی از مشهورترین شگفتی های طبیعی ترکیه، تراس های سنگی سفید پاموکاله می باشند. اگرچه این سنگ های شگفت انگیز خود از بهترین زیبایی های ترکیه هستند، اما ویرانه های وسیع و شگرف رومی هیراپولیس، یک شهر باستانی حیرت آور، در بالای این تپه قرار دارد و دلیل دیگری برای بازدید از آن ارائه می دهد.

چشمه های آب گرم پاموکاله ترکیه با سنگ های سفید و آب آبی فیروزه ای

کاخ توپکاپی استانبول

کاخ توپکاپی، شما را به دنیای خارق العاده و شگفت انگیز سلاطین و کاملا فراتر از تصور سوق می دهد. از اینجا بود که سلاطین دوره عثمانی امپراتوری ای را بنا کردند که به اروپا و همچنین از طریق خاورمیانه به آفریقا گسترش یابد. فضای داخلی کاخ توپکاپی، با کاشی کاری بسیار زیبا و دکوراسیون پر زرق و برق، آثار فراموش نشدنی را در پایگاه قدرت عثمانی به وجود می آورد. باغهای اطراف، زمانی تنها مخصوص دربار سلطنتی بودند، اما اکنون ورود به آن ها برای عموم آزاد است.

کاخ توپکاپی ترکیه


جیبوجت ترکیه ,ساحل ,وجود ,زیبای ,زیبا ,عثمانی ,شگفت انگیز ,زیبای سفران ,وجود دارد ,گردشگری ترکیه ,بهترین جاذبه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

زندگی دوباره با عیسی مسیح 09196638253 اول گنجیاب | خرید و فروش و مشاوره ی گنجیاب از روزهای شــــــــــــازده ماهی خرید و فروش و پرورش و تکثیر زالو من آن خنجر به پهلویم که دردم را نمیگویم راز نهان اینجا همه چی هست