از انواع و اقسام درب‌ها، یکی از شناخته شده‌ترین نوع آنها درب‌های چوپی هستند که از تاریخ بسیار دور و درازی ساخته می‌شدند و به‌عنوان درب‌های ورودی ساختمان‌ها و خانه‌ها کاربرد داشتند. امروزه با ورود درب‌های امنیتی و ضدسرقت و تغییر نیازهای انسان نسبت به گذشته، می‌خواهیم در این مطلب یک بررسی انجام بدهیم و ببینیم که امروزه درب‌های چوبی بیشتر در چه مکان‌هایی کاربرد دارند.

درب‌های چوبی را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین نوع درب‌ها شناخت که علاوه بر زیبایی، حسی خاص و ناب را به همراه خود به مهمانان و میزبانان یک خانه القا می‌کند. اگر یک کارفرما باشید، دارای ذوق خاصی نیز باشید و بخواهید مشتری‌ها و کسانی که برای مصاحبه به دفتر کاری شما می‌آیند را با حسی خاص و ناب از آرامش وارد دفتر خود بکنید، اولین انتخاب شما مطمئنا یک درب چوبی خوش‌رنگ با طرحی زیباست. اگر ساکن یک مجتمع مسی یا تجاری بزرگ هستید، می‌توانید با دغدغه بسیار کمتری یک درب‌ چوبی دلخواه خود را سفارش بدهید و همان‌طور که دوست دارید از آن استفاده کنید. اما اگر شخص محتاطی هستید و تا زمانی که از امنیت درب ورودی به ساختمان‌تان اطمینان حاصل نکنید، نمی‌توانید به‌راحتی بخوابید و به کارهای روزانه خود برسید، درب‌های لوکس امنیتی نیز می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای شما باشند. درب‌های لوکس امنیتی با توجه به تنوع بالایشان، دارای انواعی هستند که تا جای ممکن از چوب ساخته شده‌اند و همان ظاهری را دارند که شما در نظر دارید.

 

 

خیلی از بحث اصلی دور نشویم به بحث کاربرد درب‌های تماما چوبی برگردیم. با توجه به موقعیت ساختمان شما، درب‌های چوبی می‌توانند کاربردهای بسیاری داشته باشند و در مکان‌های مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از برکاربردترین مکان‌های نصب درب چوبی، نصب آنها به‌عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌هاست. مخصوصا در کشور ما ایران، استفاده از درب‌های چوبی اصیل به‌ععنوان درب‌های ورودی ساختمان خیلی رایج نیست؛ اما برخلاف آن، استفاده از درب‌های چوبی به‌عنوان درب‌های داخلی ساختمان‌ها در کشور بسیار رایج است و همین باعث می‌شود آن حس آرامش ایده‌آل هر فرد در خانه‌اش بیشتر نمود پیدا کند.

اگر صاحب یک کافه یا رستورانی خاص و سنتی هستید نیز انتخاب درب ورودی یک مساله بسیار مهم و چالش‌برانگیز برای شماست؛ زیرا درب انتخابی شما می‌بایست هم امنیت بالایی داشته باشد و هم زیبایی و جذابیت بالایی. معمولا دیگر امروزه درب‌های لوکس امنیتی در این مکان‌ها استفاده می‌شوند، اما اگر فردی اصرار بر استفاده از درب‌های چوبی و اصیل داشته باشد، معمولا درجه امنیت پایین آنها را با نصب درب‌های امنیتی دیگر چون درب‌های مشبک و درب‌های ثانویه دیگر جبران می‌کند. درب‌های چوبی نیز به خودی خود می‌توانند با توجه به جزییات ساخت و طراحی‌شان دارای امنیت بسیار بالایی باشند و علاوه بر تاکیدی که روی زیبایی و آرامش وجود دارد، از نظر امنیتی نیز در سطح خوبی ساخته و ظاهر شوند.

 

چه انتخاب‌تان یک درب چوبی خاص باشد و چه یک درب امنیتی لوکس چشم‌نواز، ما در شرکت SGP Doors این را وظیفه خود می‌دانیم که به سلیقه شما احترام بگذاریم و طبق خواسته‌های شما پیش برویم، اما در کنار این وظیفه بسیار مهم خود را نیز مسوول امنیت و حفاظت از جان و مال شما می‌دانیم. SGP Doors تولیدکننده انواع درب‌های چوبی، امنیتی و ضدسرقت است و افتخار این را دارد که به‌عنوان یکی از مطمئن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه صنعت ساختمان و شهرسازی شناخته می‌شود. اگر به‌فکر و سفارش انواع درب هستید، تضمین زیبایی و امنیت درب‌های شما اولویت ما در SGP Doors است.

 

http://doors.sgpco.com

 


SGP درب های امنیتی درب‌های ,چوبی ,امنیتی ,استفاده ,امنیت ,به‌عنوان ,درب‌های چوبی ,درب‌های لوکس ,به‌عنوان درب‌های ,لوکس امنیتی ,درب‌های داخلی ,به‌عنوان درب‌ه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Bikalam-Musics سایت دانلود ایران فایل مرجع آهنگ ایرانی دنیای تکنولوژی مهندسین پمپ باربری میرداماد معرفی کالا خیسه لرن آکادمی تامین تجهیزات صنعتی