چگونه بر ترس های خود غلبه کنیم

شما از چه چیزهایی می ترسید؟ آیا تاکنون سعی کرده اید بر آنها غلبه کنید؟ متاسفانه و یا خوشبختانه ترس ها یاد گرفته می شوند و بخش ذاتی وجودی ما انسان ها نیست و می توان یاد گرفت آن ها را از خود دور کنیم. چگونه بر ترس های خود غلبه کنیم شاید سؤالی باشد که ذهن بسیاری از ما را به خود مشغول کرده باشد.

رایج ترین ترس هایی که ما تجربه می کنیم، اغلب ترس از شکست، فقر و از دست دادن پول است. این ترس ها باعث می شود افراد از هرگونه ریسکی خودداری کنند و در صورت ارائه و پیشنهاد موقعیتی به آنها فرصتی را از بین ببرند. آنها آنقدر از شکست می ترسند که تقریباً فلج می شوند  و  احتمال هر موفقیتی را از خود می گیرند.

ترس های بسیار دیگری وجود دارند که در خوشبختی ما دخالت می کنند:

ترس از دست دادن عشق

ترس از دست دادن شغل و امنیت مالی

ترس از تمسخر دیگران

ترس از دست دادن احترام نزد دیگران

و بسیاری ترس های دیگر که ما در اینجا راه هایی را برای لبه بر این ترس ها به شما ارائه می کنیم.

متداول ترین واکنش در شرایط ترس، نگرش "من نمی توانم!" است.

این ترس از عدم موفقیت است که ما را از انجام عملی متوقف می کند. این امر از نظر جسمی با شروع در گودال معده شما تجربه می شود.

وقتی واقعاً می ترسیم، دهان و گلویمان خشک می شود، قلب ما شروع به تپش می کند. بعضی اوقات کم عمق نفس می کشیم و معده ما انگار قفل می شود.

همه این ها جلوه های جسمی الگوی عادت منفی بازدارنده است، که همه ما گاه به گاه از آن تجربه می کنیم.

ادامه این مطلب اینجا هست.

 
مرتضی جاوید کنیم ,غلبه ,دادن ,تجربه ,غلبه کنیم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دستگاه حضور و غیاب گاتر پارکینگ myayxnzsyis92 seite درآمداینترنتی دلنوشته های من کاربست فناوری در یادگیری درامد 20 رایگان GPA1000 فروش فلزیاب | 09100061386 sarenteb اینجا همه چی هست