ریکو mp4503 برای تمامی دفاتر مهندسی، مدارس، آموزشگاه ها و ادارات مختلف می تواند یک انتخاب بسیار مناسب و ایده آل باشد. این دستگاه چاپ با داشتن ویژگی های بسیار کاربردی می تواند بسیاری از نیازهای کاری شما را برطرف کرده و با داشتن کیفیت قابل قبول رضایت خاطر مشتریان شما را نیز به دست آورد.

ویژگی های ریکو mp4503

اگر برای محیط کار خود به دنبال چند دستگاه مجزا برای پرینت، اسکن و کپی هستید، پیشنهاد ما به شما ریکو mp4503 با سه قابلیت همزمان بالا می باشد. این دستگاه چاپ یک دستگاه چند منظوره بوده و شما می توانید از آن برای کارهای پرینت، کپی و اسکن استفاده کنید.

سیستم کپی این دستگاه چاپ دارای قابلیت چاپ دو طرفه بوده و شما می توانید با سرعت بالا و بدون نیاز به جابجا کردن برگه ها هر دو سمت آن ها را چاپ کنید.

قابلیت های جانبی مانند ذخیره خودکار ADF، سورتر و فینیشر از دیگر ویژگی های بسیار پرکاربرد در این دستگاه است که سرعت و دقت کار شما را چندین برابر افزایش می دهد.

قابلیت رمزگذاری برای کاربران مختلف دستگاه نیز باعث می شود که امنیت اطلاعات مورد استفاده تا حد بسیار زیادی حفظ شده و تنها افراد مشخصی توانایی استفاده از دستگاه را داشته باشند.

سرعت و کیفیت چاپ در ریکو 4503 از دیگر ویژگی های ایده آل و سطح بالا در آن به شمار می رود. این دستگاه می تواند در هر دقیقه 45 برگه را با کیفیت 1200 dpi چاپ کند. این کیفیت و سرعت برای ادارات و مراکر چاپ و نشر که نیاز به سرعت و کیفیت بالا دارند بسیار مناسب می باشد.

بعد از ریکو mp4503 در کنار تمامی ویژگی های ذکر شده در بالا می توانید از فضای 500 گیگا بایتی و رم دو گیگا بایتی برای ذخیره اطلاعات استفاده کنید. این حافظه به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مورد نظرتان را به راحتی پوشه بندی کرده تا در زمان مناسب از آن ها استفاده کنید.

ریکو mp4503


فتوکپی دستگاه ,ریکو ,mp4503 ,استفاده ,سرعت ,کیفیت ,ریکو mp4503 , ریکو ,استفاده کنید ,گیگا بایتی ,اطلاعات مورد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

information tecnology فروشگاه 5050|لنز های عکاسی موبایل|حجم دهنده لب دوباره اومدم بعد از هشت سال استودیو طراحی گیلیون چاپ و بسته بندی technologyinfo GALAXY GAMERS نماینده شرکت بیمه کوثر مرکز کرج کد5685 سرور جوانان اهل بهشت