ریکو mp3003 را همانند دیگر دستگاه های چاپ می توانید به سه صورت استوک، بازسازی شده و یا آکبند انجام دهید. دستگاه های استوک دستگاه های دست دوم اما با کیفیتی هستند که با قیمتی بسیار کم تر از آکبند یا نو حتی تا نصف قیمت در بازار به می رسند. دستگاه های بازسازی شده معمولا دستگاه هایی هستند که یک یا چند قطعه داخلی آن ها تعویض شده و کیفیتی مشابه با نو اما با قیمتی پایین تر دارند.

ویژگی های ریکو mp3003

اگر به دنبال ریکو mp3003 برای محل کار خود هستید بهتر است کمی با ویژگی های آن در این بخش آشنا شده و آن را با نیازهای کاری خود بسنجید. این دستگاه چاپ دارای سه کاربرد پرینت، اسکن و فکس بوده و توان کاری قابل قبولی دارد.

سرعت چاپ در این مدل از دستگاه های ریکو 30 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای حجم کاری متوسط رو به بالا مناسب می باشد. کیفیت چاپ نیز در آن 1200 dpi بوده و می تواند تمامی جزئیات مورد نظر شما در چاپ را به نمایش بگذارد.

ظرفیت برگه های قرار داده شده در آن در مقایسه با حجم و سرعت کاری بسیار ایده آل است و شما می توانید در هر بار استفاده 4700 برگه را در دستگاه قرار داده و تا مدت ها بدون نیاز به پر کردن سینی از آن ها برای چاپ استفاده کنید.

پورت USB و کابل شبکه دو راه ارتباطی در این دستگاه چاپ است که به شما این امکان را می دهد که به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به تبادل داده و اطلاعات بپردازید.

امنیت اطلاعات مورد استفاده در این دستگاه به خوبی قابل کنترل بوده و شما می توانید استفاده هر کاربر از دستگاه را ملزم به ورود رمز ورود کنید.

سازگاری با تمامی سیستم های عامل در دستگاه های دیجیتال مختلف مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و یا حتی تلفن همراه از دیگر ویژگی های این دستگاه است که شما را به ریکو mp3003 راغب می کند.

ریکو mp3003


فتوکپی دستگاه ,ریکو ,mp3003 ,کاری ,استفاده ,داده ,ریکو mp3003 , ریکو ,قرار داده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع متن آهنگ خرید کادو تولد DIGIKALA ارزان سرا روزبه