لیست تجهیزات کلیدی که استخر یک مجموعه باید به آنها مجهز باشد

تجهیزات استخر شنا

آیا به ضروری ترین تجهیزات استخر شنا تا به حال فکر نموده اید؟ آیا در هنگام ساخت استخر شنای منزل خود از کلیدی ترین تجهیزات استخر شنا آگاه بوده و حتی از سازنده در مورد آن پرسش نموده اید؟ آیا می دانید تجهیزات اساسی جهت افزایش عمر استخرهای مورد استفاده در باشگاه های بزرگ کدامند؟ با ما همراه باشید. تجهیزات استخر شنا نه تنها برای ایمن و سالم نگه داشتن استخر ضروری هستند بلکه ممکن است در آینده مانع تعمیرات جدی استخر شنا شوند. با اطلاع از این شش مورد اساسی ذکر شده در این مقاله می توانید اطمینان داشته باشید که استخر شما برای سالیان سال پذیرای روزهای داغ تابستانی باشد. با بکارگیری اصولی تجهیزات استخر شنا بیش از پیش عاشق شنا کردن خواهید شد.

 

1. مواد شیمیایی از جمله تجهیزات استخر شنا

در حالی که پمپ و فیلتر در اکثر موارد تمای کارهای لازم را برای تمیز نگه داشتن آب انجام می دهند، بهرحال مواد شیمیایی لازم است تا آب را از عوامل بیماری زا حفظ کنند. در آب باکتری هایی وجود دارند که باعث تیره شدن آب استخر، سوزش پوست و چشم و در بدترین حالت آسیب به خود استخر می شوند. هنر و علم تعادل مواد شیمیایی مورد نیاز آمیخته شده به آب استخر فراتر از محدوده این مقاله است، با این حال، در اینجا ترکیب ساده ای از مواد شیمیایی مورد نیاز بعنوان تجهیزات استخر شنا را شرح خواهیم داد.  کلر  عوامل متعادل کننده کلر  سیستم آزمایش آب  مواد متعادل کننده قلیایی  مواد متعادل کننده کلسیم تجهیزات استخر شنا

2. دستگاه فیلتر از جمله تجهیزات استخر شنا

زمانی که پمپ، آب را به گردش در می آورد، برای رفع ناخالصی های بزرگتری که در یک استخر جمع می شوند، به یک فیلتر نیاز است. 3 نوع دستگاه فیلتر برای انتخاب جهت تجهیزات استخر شنا وجود دارد: • دستگاه فیلتر شن و ماسه: این مورد اساسی ترین و در عین حال کم هزینه ترین دستگاه مورد نیاز یک استخر استاندارد است و به بیشترین تعمیر و نگهداری نیاز دارد. شما باید تقریبا هر 2 هفته یکبار این فیلتر را شستشو دهید. بهترین میزان کارکرد این فیلتر برای ذرات در سایز 20 تا 40 میکرون (ذرات کوچک) است. • دستگاه فیلتر کارتریج: شبیه به خلاء عمل می کند. این دستگاه فیلتر فقط به 2 بار تمیز کردن در فصل نیاز دارد و از عبور ذرات بین 10 - 15 میکرون جلوگیری می کند. • دستگاه فیلتر DE یا Diatomaceous Earth: این دستگاه پدر بزرگ همه فیلترها بعنوان تجهیزات استخر شنا است. با استفاده از سیستم منحصر به فرد شبکه های اسکلتی، این دستگاه قادر به فیلتر ذراتی در اندازه 2-5 میکرون است. به محض راه اندازی این دستگاه و فشار آب در پمپ، آب استخر به بهترین نحو ممکن تمیز خواهد شد.

تجهیزات استخر شنا

3. جارو استخر یا وکیوم از جمله تجهیزات استخر شنا

تجهیزات جارو استخر یا وکیوم های داخلی در اندازه ها و اشکال گوناگون یافت می شوند. قیمت های تجهیزات وکیوم یا جارو استخر بعنوان تجهیزات استخر شنا، ویژگی های آنها را منعکس می سازد و از 40 دلار تا 2000 دلار متغیر هستند. بعضی از آنها به صورت دستی هستند و به همان روش کار می کنند در واقع به این شکل که جارو استخر به صورت افقی در سطح داخلی استخر کار خود را انجام می دهد. برخی دیگر از جارو استخرهای متفاوت و مدرن سیستم خزنده خود را دارند که به همین شکل هم کار خود را انجام می دهند.

تجهیزات استخر شنا

4. Caulk (مواد تشکیل دهنده آب بندی درزهای استخر) از جمله تجهیزات استخر شنا

با گذشت زمان، درزهای اطراف استخر شنا شکسته می شوند. جهت جلوگیری از رویش خزه، کپک و جمع بندی کثیفی و خاک در این ترک ها به یک ترکیب مشترک لاستیکی سیلیی انعطاف پذیر احتیاج دارید. این ترکیب ها در رنگ های مختلفی جهت دکوراسیون زیبای استخر شنا در طرح سنگ های متنوع ارائه می شوند. این ترکیب همچنین از یخ زدگی آب در منافذ و ترک ها در طول زمستان جلوگیری می کند. استفاده از مواد بی کیفیت جهت درزهای استخر مورد نظر باعث ایجاد شکاف در طول زمان شده و آسیب و خسارات بیشتری را موجب می شود.

5. پومیس(Pumice) از جمله تجهیزات استخر شنا

فضای داخلی استخر شنا توسط تجمیعی از مواد معدنی رنگ آمیزی می شود. همواره در بازه زمانی یکساله حدود یک الی دو بار استخر شنای خود را از تمامی زوایا و تجهیزات ممکن مورد بررسی قرار دهید تا میزان خسارت های حاصله کاملا مشخص شده و جلوی خسارات احتمالی و استهلاک بیشتر گرفته شود. با انجام اینکار هزینه های تعمیر ناشی از خرابی استخر را به شدت کاهش خواهید داد. هنگامی که زمان برداشتن رسوبات فرا رسیده است، سطح آب را تا زیر کاشی های استخر پایین آورده و با سنگ قیر تمیز کنید. این زمان همچنین زمان مناسبی برای ترمیم مجدد یا جایگزینی کاشی های آسیب دیده است.

 تجهیزات استخر

تجهیزات استخر شنا

6. پاک کننده های فایبر گلاس از جمله تجهیزات استخر شنا

به سایش و پارگی های موجود بر روی تخته سنگ ها و اسلایدهای غواصی توجه کنید. پاک کننده های فایبرگلاس مناسب تمام چیزی است که برای محافظت از سطوح استخر شنا در معرض آفتاب به آن نیاز دارید. پاک کننده های فایبر گلاس لهستانی بعنوان تجهیزات استخر شنا به حفظ لغزندگی اسلاید کمک وافری می کنند.

هم اکنون می توانید قبل از راه اندازی استخر و تجهیزات استخر با کارشناسان 02124521645 شرکت ما بطور رایگان م کنید.


پایگاه و خدمات طراحی و اجرای استخر استخر ,تجهیزات ,فیلتر ,دستگاه ,مورد ,مواد ,تجهیزات استخر ,جمله تجهیزات ,دستگاه فیلتر ,جارو استخر ,مواد شیمیایی ,جمله تجهیزات استخر ,بعنوان تجهی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

حسابداری کاردانش استان البرز خاطره های دو دیوانه به نام خداوند نیکی آفرین ????SchoolCraft ???? هدیه سرا ایده های معماری و بازسازی ساختمان دانلودستان پویاسازان فناوری اطلاعات