بازسازی خانه به سبک ایرانی به چه نوع سبکی از بازسازی گفته می شود؟ مدت هاست با توجه به سبک های گوناگونی که در معماری و بازسازی خانه به وجود آمده سبک ایرانی که مطابق سلیقه و فرهنگ ایرانی ها است به فراموشی سپرده شده است. سبک معماری و بازسازی خانه ایرانی دارای خصوصیات بسیار آرام بخش و لطیفی است که با روحیه و اخلاقیات ایرانی ها بسیار سازگار است.بازسازی خانه به سبک ایرانی دارای ویژگی هایی است که به اختصار برای شما از آن ها خواهیم گفت: ۱) استفاده از کاشی هایی با هندسه های زیبا و پیچیده در بازسازی دیوار های داخلی یا خارجی. ۲) رنگ آبی در معماری و بازسازی خانه های ایرانی بسیار ارزشمند است و نشانه اصل فراوجودی و روح القدسی است که باعث آرامش در فضای داخلی خانه می شود. ۳) در معماری و بازسازی خانه به سبک ایرانی وجود حوض و به طور کلی آب نشانه برکت و پاکی است که باید در خانه وجود داشته باشد که البته با توجه به اینکه در آپارتمان های کوچک وجود حوض می تواند فضای بسیار زیادی را اشغال کند استفاده از حوض تقریبا منقضی شده است. ۴)استفاده از پنجره های طاق دار که نور و روشنایی را به داخل منزل هدایت کند یکی دیگر از خصوصیات بازسازی خانه به سبک ایرانی است. برای اطلاع از تمام روش ها و مراحل بازسازی ساختمان بهتر است با یک تماس با تیم مشاوران شرکت کارویس تمام سؤالات خود را مطرح و صحیح ترین راهنمایی ها را دریافت کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای بازسازی ساختمان خود بگیرید.

 

تاریخچه بازسازی خانه ایرانی از آغاز تا به حال

بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی در زمان صفویان با شکوه و جلال بیشتری توسط مسلمانان گسترش یافت و باعث شد که بازسازی خانه های ایرانی به شیوه معماری اسلامی در کشور های دیگر هم گسترش یابد و مورد استقبال تمام مردم دنیا قرار گیرد. باید گفت بازسازی خانه سبک ها و روش های مختلفی دارد که بسته به علاقه و خصوصیات اخلاقی یک فرد می تواند متفاوت باشد مثلا در بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی یک سری اصول دارد که باید حتما در آن رعایت شود مثل:۱) مردم واری  ۲)پرهیز از بیهودگی ۳) درون گرایی ۴)استفاده از مصالح بومی در بازسازی خانه ایرانی است، که باید به طور حتم رعایت شود تا بتواند آن شکوه و جلال ساختمان را با شیوه معماری اسلامی را به خوبی جلوه گر کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در بازسازی خانه به شیوه معماری اسلامی آیا در زمان حال هم ممکن است اجرایی شود و یا ممکن است با شیوه های معماری نوین ترکیب شود و حالتی مؤخر به بازسازی خانه ببخشد؟ این اتفاق می تواند به زیبایی هر چه تمام تر رخ دهد اما باید گفت کشور های عربی بیشتر از آن استفاده کرده اند تا کشوری همچون ایران و این به این دلیل است که بازسازی خانه در ایران بیشتر با الهام گرفتن از سبک های رومی و اروپایی انجام می شود که این با فرهنگ و نوع سلیقه اصیل ما ایرانی ها کمی متفاوت است و باعث دور ماندن ما از از ریشه های خود شده است، از جمله ساختمان هایی که بازسازی را با ترکیب سبک های نوین و الهام گرفتن از معماری اسلامی توانسته اند به اجرا در آورند: برج العرب در دوبی ،قصر مونتازا در مصر، مسجد جامع شیخ زاهد در امارات است که توانسته اند با استفاده از شیوه معماری اسلامی حرکتی نو در بازسازی ساختمان و معماری انجام دهند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و مهندسین معمار خود تیمی را تشکیل داده که بازسازی خانه شما را با بهترین کیفیت و بروز ترین روش ها اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شما را تضمین و زیبایی فوق العاده ایی را به ساختمان شما هدیه خواهد داد.

 

بازسازی خانه به سبک ایرانی


کارویس بازسازی ,خانه ,ایرانی ,معماری ,شیوه ,اسلامی ,بازسازی خانه ,معماری اسلامی ,شیوه معماری ,بازسازی ساختمان ,خانه ایرانی ,شیوه معماری اسلامی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دیجی تاک Digitak هری دانلود CrAwL InTo Me معرفی انواع چسب فنیکا Charmy Land PC Trick