استفاده از کفپوش اپوکسی در پارکینگ ها بسیار مقرون به صرفه شده است و جلوه زیبا تری را نیز به کل پارکینگ می دهد. کفپوش های رزینی برای خط کشی پارکینگ در ساختمان هایی که می خوهاند کف ساختمانشان به مرور دچار سیاهی و ساییدگی ناشی از چرخ های خودرو نشود بسیار مناسب است. باید گفت این نوع کفپوش ها دارای ضخامت ۲ میلیمتری بوده و از رزین و مواد سخت کننده تشکیل شده است. این کفپوش ها برای تعیین جایگاه های اختصاصی برای همسایگان بسیار مفید است و باعث می شود خط کشی پارکینگ و مرز بین خودرو از بین نرود. تنوع بالا در رنگ های این نوع کفپوش باعث شده است تا به شکلی زیبا تر عمل خط کشی پارکینگ به اجرا در بیاید. خط کشی پارکینگ باید برای تمام ساختمان های چند طبقه به اجرا در بیاید تا تمام اهالی با خیال آسوده در جایگاه اختصاصی خودرو های خود را پارک کند. برای اطلاع از تمام مواردی که شما را برای انتخاب یک تیم حرفه ای خط کشی پارکینگ کمک می کند می توانید با یک تماس با مشاوران متخصص گروه کارویس به صورت رایگان تمام سؤالات خود را مطرح کنید و از آن ها راهنمایی های لازم را بخواهید تا بتوانید خط کشی پارکینگ خود را با خیال راحت تری انجام دهید. 

 

قیمت کفپوش اپوکسی برای اجرا ی خط کشی پارکینگ

کفپوش های اپوکسی در نوع های مختلفی کاربرد دارند از جمله ، کف کارخانه ها، کف پارکینگ ها و …اما در مورد کف پارکینگ باید گفت بیشتر در در پارکینگ های طبقاتی و برای خط کشی پارکینگ های بزرگ از این نوع کفپوش استفاده می شود.قیمت این نوع کفپوش برای اجرا خط کشی پارکینگ از هر متر مربعی ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۲۰ هزار تومان محاسبه می شود.

 

روش های خط کشی پارکینگ

خط کشی پارکینگ با دو روش دستی و در روش دوم با دستگاه های مخصوص خط کشی پارینگ است که به صورت روزانه یا ساعتی اجاره می شود و مورد استفاده قرار  می گیرند . باید گفت افرادی که کار خط کشی پارکینگ را به اجرا در می آورند باید کاملا تخصصی این کار را به اجرا در بیاورند و اندازه گیری ها را به صورت کاملا دقیق به اجرا دربیاورند تا خدایی ناکرده افراد در هنگام پارک خودرو هایشان به مشکل بر نخورند. 

 

شرکت کارویس با کارشناسان خود در زمینه خط کشی پارکینگ خودرو تیمی را تشکیل داده است که خط کشی پارکینگ  را به صورت کاملا حرفه ای و با بروز ترین دستگاه های خط کشی پارکینگ به اجرا در می آورد و رضایت تمام کمال شما را تضمین خواهد کرد.


کفپوش خط کشی پارکینگ


کارویس پارکینگ ,کفپوش ,تمام ,خودرو ,صورت ,کاملا ,صورت کاملا ,هزار تومان ,برای اجرا ,پارکینگ باید ,کفپوش اپوکسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیفان آریا تهران فروشگاه اینترنتی بیست هواداران باشگاه شیرین فراز کرمانشاه حکاکی لیزری - تولید و حکاکی لیزری پلاک سررسید مای لند پیگیری پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان