شاید زمان زیادی باشد  که نمای پر از دوده و آلودگی شما و بقیه اهالی ساختمانتان را اذیت می کند اما از روش های نوین نماشویی ساختمان اطلاعات کافی ندارید و شاید فکر می کنید که اجرا این عمل ممکن است نمای ساختمانتان را از بین ببرد که باید گفت نماشویی ساختمان  نه تنها باعث آسیب به نما نمی شود بلکه باعث افزایش مقاومت نمای ساختمان شما نیز می شود. روش های نوین نماشویی ساختمان باعث صرفه جویی بسیار زیادی در وقت و زمان می شود و نسب به زمان های قدیم که نماشویی ساختمان با استفاده از داربست به اجرا در می آمد بسیار کمتر است. در روش های نوین نماشویی زمان نماشویی به یک الی دو روز کاهش یافته است  و این عمل به سرعت و با کیفیت بیشتری به اجرا در می آید. نماشویی ساختمان با دستگاه های واتر جت و واتر سند بلاست به اجرا در می آید که در ادامه به طور کلی برای شما از نوع اجرای آن ها خواهیم گفت:

 

نماشویی ساختمان با واتر جت: این دستگاه پاشش فشار آب قوی است حدود ۲۵۰ بار در ثانیه که می تواند دوده و سیاهی را از سطح ساختمان از بین ببرد.اما این روش تنها برای نماهایی با جنس سنگ،آجر،سیمان،بتن استاد ه می شود.

 

نماشویی ساختمان با واتر سند بلاست: این دستگاه مانند دستگاه واتر جت آب را با فشار بسیار قوی به سطح نما می زند با این تفاوت که مواد شوینده ای به نام سیلیس و دیسکلر را به همراه آب به سطح نما می زند و نما را می شوید. این روش برای نماهایی با جنس سنگ،سیمان،بتن به کار می رود. روش واتر سند بلاست در نماشویی ساختمان بیشتر برای نماهایی که زمان بسیار زیادی است که از ساخت آن ها می گذرد و آلودگی و جرم زیادی سطح آن ها را فرا گرفته است به کار می رود.

 

نکاتی مهم نماشویی ساختمان

درکار نماشویی ساختمان برای هر نمای ساختمان نکات زیادی وجود دارد اما توصیه شرکت کارویس برای نما هایی که عمر بیش از ۵۰ سال دارند این است که بعد از نماشویی ساختمان خود کار تعمیرات و ترمیم را انجام دهند زیرا بعد از نماشویی ساختمان ممکن کمی از رنگ و یا بخشی از نما دچار پوسیدگی و خرابی باشد که با عمل ترمیم می تواند زیبایی اولیه خود را به دست بیاورد اما برای نما های شیشه ای توصیه می شود از وسیله های استفاده شود که کمترین آسیب را به سطح نما بزند زیرا نمای شیشه ای از ظرافت خاصی برخوردار  است که اگر با دقت زیاد انجام نگیرد ممکن است دچار خراش های شود که ترمیم کردنشان ممکن نیست و باید به طور کلی شیشه را تعویض کرد تا به همان جلوه زیبای اولیه خود برسد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ تراورتن را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.


نماشویی با واتر سند بلاست و واتر جت


کارویس نماشویی ,ساختمان ,واتر ,نمای ,زمان ,بلاست ,نماشویی ساختمان ,برای نماهایی ,نوین نماشویی ,شرکت کارویس ,بسیار زیادی ,نوین نماشویی ساختمان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ مشاغل خانگي چرخ نخ ريسي و... قناری فیلم تکنولوژی آموزش بورس فارکس و ارزهای دیجیتال درباره ماشین و موتور ها دلنوشته طراحی وب سایت