بسیاری از شرکت های نماشویی ساختمان هستند که قیمت های به نسبت کمتری را به مشتریان خود ارائه می دهند و این در حالی است که شرکت های هم رده قیمت بیشتریی را به شما می گویند.اما علت این تفاوت قیمت در چیست؟ اگر به نوع نماشویی و روش های آن کمی اطلاع داشته باشید می فهمید که یک سری نکات وجود دارد که اگر به آن ها توجه نکنید می تواند ضرر های بسیار زیادی رابه شما وارد کند. توصیه شرکت کارویس به کسانی که می خواهند نماشویی ساختمان را به اجرا در بیاورند این است که تمام روش های نماشویی را مطابق جنس نمای ساختمان خود بشناسند و راچع به آن اطلاعات کسب کنند. روش های نماشویی ساختمان به سه مدل به اجرا در می آید ۱)نماشویی با تی و ابر و مواد شوینده کم قدرت ۲)نماشویی با واتر جت که همان پاشش فشار قوی آب است ۳)نماشویی با واتر سند بلاست که که به همراه آب مواد شوینده ای همچون سیلیس و دیسکلر به نمای ساختمان می پاشند، اما نماشویی ارزان چه نوع نماشویی است؟ و معایب  آن چیست؟ بسیاری از پیمانکاران و شرکت هایی که به شما قیمت های ارزان می گویند از روش واتر جت استفاده می کنند. روش واتر سند بلاست نیاز به مواد شوینده ای دارد که هر شرکتی نمی تواند این ماده را استفاده کند و حتی این ماده شوینده را در بازار پیدا کند. شرکت زیبا نگار مدیسا که تولید کننده مواد شوینده و پلیمری است که این مواد را در سراسر کشور توضیع می کند و دارای سابقه زیاد در این موارد است. افرادی که ساختمان های قدیمی دارند و جنس نمایشان از سنگ،بتن،سیمان، آجر است بهتر از روش واتر سند بلاست استفاده کنند تا دوده و سیاهی به طور کلی از ساختمانشان زدوده شود و ساختمان به زیبایی اولیه بازگردد. بسیاری از افراد هستند که از این موارد اطلاعی ندارند و نماشویی ساختمانشان را به دست کسانی می سپارند که با ترفند نماشویی ارزان می خواهند این کار را به هر قیمتی به اجرا در بیاورند.

 

زیباتر کردن محیط با نماشویی ساختمان

در نظر کارشناسان ما وسواس خاصی راجع به زیبایی وجود دارد به همین دلیل است تا ساختمان شمارا به همان زیبایی اولیه نرسانند و کار نماشویی ساختمان را به نحو احسنت انجام ندهند آن ساختمان را ترک نمی کنند. اما زیبایی چه تاثیراتی بر ساختار ذهنی و احساسی افراد ساکن در آن ساختمان دارد؟ باید گفت یکی از اصول آرامش روانی، پاکیزگی در محیط اطراف است که زیبایی را به وجود می آورد. با نماشویی ساختمان شما می توانید به یکی از مواردی که آرامش به ذهنتان می دهد برسید، در این روزهای که خستگی و کلافگی در افراد موج می زند رسیدن به آرامش ذهنی یکی از مهم ترین مواردی است که باید به افراد هدیه داد که با نماشویی ساختمان و پاکیزگی محیط اطراف می توان به راحتی به آن رسید.شرکت کارویس با ارائه دادن بهترین راه کار ها برای  نماشویی ساختمان به شما این قول را می دهد که زیبایی بی نظیری را به ساختمانتان هدیه کند.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی با نمای سنگ تراورتن را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

معایب نماشویی ارزان


کارویس نماشویی ,ساختمان ,زیبایی ,شرکت ,واتر ,مواد ,نماشویی ساختمان ,مواد شوینده ,شرکت کارویس ,نماشویی ارزان ,معایب نماشویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود رایگان کتاب حس درون اخبار و اطلاعات سینمای ایران درمانگاه بیماریهای نشیمنگاهی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان صبا خودرو پیک من اینجا یِک نَفَر زِندِه، زِندِه، مُردِه.. آپشن خودرو