فواید و خطرات لیپوساکشن چیست؟چربی از طریق یک ابزار توخالی به عنوان کانولا شناخته می شود از زیر پوست بیرون کشیده می شود. این ابزار زیر پوست قرار میگیرد و با ایجاد یک خلاء قوی داخل کانولا چربی را از لایه های زیرین پوست بیرون میکشد.

افرادی که تحت عمل لیپوساکشن قرار می گیرند معمولاً از وزن بدن پایدار برخوردار هستند اما دوست دارند رسوبات نامطلوب چربی بدن را در قسمت های خاصی از بدن از بین ببرند. لیپوساکشن یک روش کلی کاهش وزن نیست. این مناسب برای کسانی است که مایل به تغییر و تقویت شکل (کانتور) بدن خود هستند.

لیپوساکشن سلولهای چربی را به طور دائمی از بین می برد و باعث تغییر شکل بدن می شود. با این وجود ، اگر بیمار بعد از عمل شیوه زندگی سالم نداشته باشد ، این خطر وجود دارد که سلولهای چربی باقی مانده بزرگتر شوند. مقدار چربی که در هر بار عمل از بین می رود محدود است.

برخی از خطرات از جمله عفونت ، بی حسی و باقی ماندن جای زخم وجود دارد. اگر چربی بیش از حد از بین برود ممکن است حفره یا فرورفتگی در پوست ایجاد شود. به نظر می رسد خطرات جراحی با مقدار چربی برداشته شده مرتبط باشد.

لیپوساکشن شایعترین عمل زیبایی در ایالات متحده است. بیش از ۳۰۰۰۰۰ رویه هر ساله در ایالات متحده انجام می شود و هزینه های آن تقریباً بین ۲ تا ۳ هزار دلار است.

کاربردها

لیپوساکشن بیشتر از آنکه فواید سلامتی جسمی داشته باشد برای بهبود ظاهر استفاده می شود. بیشتر افراد احتمالاً با اتخاذ یک سبک زندگی سالم ، با یک رژیم غذایی متعادل ، ورزش منظم و یک برنامه خواب سالم به نتایج یکسان یا بهتری دست می یابند.

لیپوساکشن معمولاً فقط درصورتی توصیه می شود که تغییرات سبک زندگی به نتایج مطلوب نرسیده باشد. این می تواند مناطقی از چربی را که در برابر ورزش و رژیم غذایی مقاوم هستند را درمان کند.

هنگامی که یک فرد وزن خود را افزایش می دهد ، هر سلول چربی در اندازه و حجم افزایش می یابد. لیپوساکشن تعداد سلولهای چربی را در مناطق جدا شده کاهش می دهد.

افراد قبل از تصمیم گیری در مورد عمل ، باید در مورد عوارض و مزایای لیپوساکشن با پزشک خود صحبت کنند. لیپوساکشن فقط پس از بررسی دقیق باید انجام شود.

قسمت های زیر بدن معمولاً برای درمان لیپوساکشن مورد هدف قرار می گیرند:

  • شکم
  • کمر
  • باسن
  • سینه داخلی زانوها
  • پهلوها
  • گردن و ناحیه زیر چانه
  • ران ها، خارج و داخل
  • بالای بازوها

لیپوساکشن برای افرادی است که پوست و خاصیت ارتجاعی خوبی دارند، بهتر عمل می کند.

برای مطالعه مطلب کامل بر روی لیپوساکشن کلیک کنید.


مجله خبری پوست مو زیبایی لاغری زیباچه لیپوساکشن ,چربی ,پوست ,خطرات ,مورد ,زندگی ,سلولهای چربی ,ایالات متحده ,رژیم غذایی ,مقدار چربی ,وجود دارد منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

...شب های روشن... گردشگری فیزیک ایران آپشن خودرو برای عشقم 'بهروز' نوسان نرخ دلار دیروز