تکنیک های تزریق و پروتکل های درمان کربوکسی

بسته به نوع درمان ، روش های تزریق متفاوت خواهد بود. تزریق اینترادرمال باید برای جوان سازی پوست استفاده شود، در حالی که تزریق ساب کوتانوس برای اثرات لیپولیز بکار گرفته می شود. هنگام تزریق برای جوان سازی پوست، تزریق با استفاده از یک سوزن 30 G انجام می شود.

 

کربوکسی تراپی از طریق تزریق co2

تزریق کربن دی اکسید

 

 

 

زاویه تزریق باید ˂15 در حالیکه bevel سوزن بسمت بالاست نگه داشته شود. گاز CO2 بلافاصله پس از تزریق، به بافت اطراف محل تزریق انتشار می یابد.سرعت گاز CO2 باید به صورت اختصاصی برای هرناحبه بدن تنظیم شود که اثر درست تنظیم سرعت باعث اریتم و جداشدگی نسبی درم از بافت همبند و سفید شدن اطراف سوزن تزریق است.برای تزریق ساب کوتانوس زاویه تزریق باید 30-45 و با استفاده از سوزن 30 G انجام می گیرد.گاز استفاده شده برای          fat pad جهت افزایش کارایی بایستی سرد باشد.

 

رفع چربی با کربوکسی تراپی

پری اوربیتال

کربوکسی تراپی جهت استفاده در منطقه پری اوربیتال ، میتواند تیرگی های زیر چشم را درمان ، سفتی پوست و از بین بردن افتادگی ناحیه منجر شود. تیرگی ها و چین و چروک ها ی دور چشم باید با تزریق اینترادرمال درمان شوند، در حالی که درمان لایه های چربی باید با ترکیبی از تزریق های اینترادرمال و ساب کیو انجام گردد.تزریق بایستی با گاز گرم با سرعت 40-60 cc / min و سوزن 30G انجام شود.بطور کلی بیماران بین 4 تا 8 جلسه با فاصله ی زمانی 2 الی 4 هفته تحت درمان قرار میگیرند.تکنیک و نقاط تزریق این ناحیه در شکل 3 نمایش داده شده است.به دلیل انکه این تزریق معمولا بدون درد میباشد ، به ندرت از بیهوشی استفاده میشود.

 

گاها بیمار حین تزریق  گرما احساس میکند.5 الی 10 دقیقه بعد ار تزریق پوست ناحیه سرخ رنگ میشود و گاز به پلک بالایی نفود می کند،با این وجود نیازی به مراقبت بعد از درمان وجود ندارد و ظاهر چشم پس از تعداد جلسات تجویز شده به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

 

لایه چربی صورت

برای درمان چربیهای زیر چشم ، باید از مخلوط تزریق اینترادرمال و ساب کیو استفاده شود. برای لایه های چربی منتال فقط از تزریق زیر جلدی استفاده می شود. نواحی استفاده از کربوکسی تراپی در ناحیه زیرمنتال عبارتند از فک پایین و چربی زیر چانه.تکنیک ها و نتایج در شکل های 6 الی 8 نشان داده شده است.

 

بازسازی پوست

کربوکسی تراپی برای بازسازی پوست ، گردن و دست ها (مناطقی از پوست که درخشش پوست از بین رفته و پوست شل شده است) مورد استفاده قرار میگیرد.سرعت تزریق بایستی تا 80 سی سی در دقیقه با فاصله ای به میزان 1 الی 2 سانتی متر باشد و سوزن مورد استفاده 30G است. بیماران معمولا بین چهار تا هشت جلسه درمان هر 3 تا 4 هفته دریافت می کنند. نتایج بالینی در شکل 9 نشان داده شده است.


مجید خبرگزار تزریق ,استفاده ,درمان ,پوست ,کربوکسی ,تراپی ,کربوکسی تراپی ,تزریق اینترادرمال ,نشان داده ,بازسازی پوست ,مورد استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مرجع اطلاعات پارچه عمومی و آزاد خرید اینترنتی goingto Shop فروشگاه سایت دیتاپردازش | باما بروز باشید موزیک سافت آردوینو باز Arduino رزبری پای پروژه آموزش این‌ساید تک