BTS مخفف عبارت (bangtan sonyondan یا به لاتین bangtan boys ) به معنای پسران ضد گلوله میباشد. گروه bts در امریکا با نام ( beyond the sence ) یعنی فراتر از صحنه شناخته میشن .

اعضای گروه شامل : RM , jin , suga , jimin , V , j-hope , jungkook
نام فندوم : ارمی (A.R.M.Y) مخفف عبارت ( Adorable Representative M.C for Youth ) به معنای ‘مجری و نماینده قابل ستایش برای جوانی’ میباشد.
رنگ رسمیه فندوم : خاکستری-نقره ای

Related image

گروه بی تی اس یک گروه پسرانه هفت نفره میباشند که زیر نظر کمپانی بیگ هیت (bighit Entertainment) فعالیت میکنند.
BTS در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ با سینگل “No more Dream” از البوم “۲cool 4skool ” شروع به کار کردند و جوایز زیادی را تحت عنوان ” بهترین گروه تازه کار سال ” از آن خود کردند.

Related image

آن ها به دلیل این که در اهنگ های خود مشکلات جامعه و فشار هایی که روی نوجوانان و جوانان هست و احساسات و تجربیات شخصیه خودشان را بدون ترسی بیان میکنند محبوبیت بسیاری کسب کردند و همیشه طرفداران خود را برای دنبال کردن اهداف و ارزوهایشان تشویق میکنند و با شعار ” love yourself ” طرفداران خود را دعوت به دوست داشتن خود میکنند.

Related image

اکثر اهنگ های bts توسط خود اعضا نوشته میشه و یکی از جذابیت های اهنگ ها و موزیک ویدیو های این گروه تئوری ها و تحلیل های شگفت انگیزیه که در اون ها نهفته است.

 

 


موزیک بی کلام - دانلود آهنگ - موزیک ویدیو گروه ,میکنند ,اهنگ ,موزیک ویدیو ,مخفف عبارت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود آهنگ جدید عسل طبیعی کوهستان : خرید عسل طبیعی در تهران و شهرستانها سرماسان صنعتی تخصصی ترین وبگاه خبری دنیای سینما و تلویزیون مبین گراف | مرجع قالب و کد ابزار وبلاگ و سایت کوهچنار من پژوهش دینی ♪...دنیای زینب...♪ شیپور داراب