یادتان باشد جایی که شما کارکسب و  کار  می‌کنید، ممکن است یک کسب‌‌وکارکسب و کارهای آنلاین شخصی، بیمارستان، یک اداره‌ی دولتی یا حتی یک گاه خرده ی کوچک باشد، اما کسب و کار خانگی زمین بازی نیست! مگر اینکه کارمند یک مجموعه‌ی ورزشی یا سرپرست یک زمین بازی باشید. پس یادتان کلینیک کسب و کار رادین  باشد کارمندِ هر جایی که هستید، داشتن اخلاق حرفه ای مهم‌ترین رُکن کسب و کار جدید  موفقیت شماست.

 

مطمئن باشید هم ارباب‌رجوع و هم کارکنان، تفاوت بین یک کارمند شوخ‌طبع و فردی که تلاش می‌کند فریب‌شان بدهد را به‌خوبی می‌فهمند. منظورم از کارمند شوخ، کسی است که شخصیت مثبتی دارد و البته همیشه هم لبخند بر لب دارد. خودتان هم حتما تابه‌حال با چنین افرادی برخورد داشته‌اید و تفاوت بین این افراد و سایرین را متوجه شده‌اید. این افراد انرژی خوبی دارند و حال شما را خوب می‌کنند. اخلاق حرفه‌ای چیزی است که فرسنگ‌ها از فریب فاصله دارد و تضمین‌کننده‌ی موفقیت شما در حیطه‌ی کاری‌تان است.

ادامه مطلب را در کلینیک کسب و کار مطالعه کنید 
کسب و کار کارمند منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان کاکو چت|شیراز چت|شیراز فان چت|اول چت|فارس چت Andi9t5 paikka پیچ و رولپلاک نما ارزان کده فروش فلزیاب بونتی هانتر در تهران 09197977577 در اقلیم شعر و شاعری