هنگام درمان استرچ مارک ها  با کربوکسی تراپی، بهتر است تکنیک را در مارک های قدیمی و سفید و نه مارک های جدید و قرمز استفاده شود،خطوط عمیق نسبت به خطوط سطحی در اولویت هستند. موارد منع مصرف عفونت، بارداری می باشد.

 

درمان باید با تزریق اینترادرمال و ساب کیو با استفاده از گاز گرم و سوزن 30 G ترکیب شود.سرعت باید بین 80 الی 150 سی سی در دقیقه باشد. این روش درمانی به دلیل اینکه سطح پوست دچار شکاف شده اند و گاز به راحتی میتواند در پوست پخش شود همراه با درد کمتری خواهد بود.طول دوره ی درمان بین 4 تا 10 جلسه خواهد بود که برای تثبیت اثر درمان 2 الی سه جلسه ی سالیانه باید اعمال گردد.گاها بیماران بعد از تزریق  کمی پف کردگی پاپ کورن(این عارضه فقط در استرچ مارک ها و به دلیل حرکت آسان گاز در پوست شکافته شده به ایجاد پف و تورم منطقه منجر میشود)   سرخی پوست و گرما احساس میکنند که در مقایسه با نتیجه ، کم اهمیت به حساب می آیند.تورم ناشی از تزریق تقریبا بعد از 10 دقیقه از بین خواهد رفت حال آن که سرخی پوست مدت زمان بیشتری بر روی پوست باقی خواهد ماند.

 

رفع استرچ مارک با کربوکسی

 

 

نتیجه گیری

 

کربوکسی تراپیبه تزریق پوستی و زیر پوستی گاز کربن دی اکسید گفته می شود.با تزریق مقادیر کم دی اکسید کربن به پوست و سطح زیر پوست مانند چربی ها ، بدن جریان  اکسیژن منطقه ی تزریقی را افزایش داده میزان کلاژن سازی بیشتر می گردد.بیشترین موارد استفاده ی کربوکسی تراپی چین و چروک پوست،آفتاب سوختگی،چربی های موضعی، تیرگی های زیر چشم ،استرچ مارک ها و سلولیت می باشد. آسانی انجام روش ، کم هزینه و ایمن بودن کربوکسی تراپی باعث مبدل شدن این درمان به یکی از موفق ترین روش ها  در حیطه ی پزشکی زیبایی شده است.لازم به ذکر است که این روش مانند تمامی روش های پزشکی نیازمند مطالعات بیشتر می باشد.

 

 


محسن بروفر پوست ,مارک ,کربوکسی ,درمان ,تزریق ,تراپی ,استرچ مارک ,کربوکسی تراپی ,سرخی پوست منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Milaur home اجناس فوق العاده بانو چت،چت بانو،ادرس اصلی بانو چت 380 dl g10,تعميرات,قيمت سرور dl 380 g10,سرور hp|g10,فروش,HPE Server|hpفروش سرور | اچ پي سرور|سرور طاقت بیار دانلود موزیک جدید فلزیاب ارزان 09102191330 بهترین رو بخر دانلود سرا