تحصیل در انگلستان

همواره تحصیل در انگلستان به دلایل مختلف متقاضیان زیادی را از تمام دنیا داشته و شرایط عالی ادامه تحصیل در انگلستان که از مدارس انگلستان تا تحصیل در مقطع لیسانس و در ادامه این مقاطع  تحصیل در دوره فوق لیسانس و دکترا در انگلستان مورد توجه متقاضیان زیادی از سرتاسر دنیا شده است که از مهمترین دلایل آن زبان تحصیل در انگلستان می باشد . اگر قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارید، میبایست در مرحله اول به اخذ پذیرش تحصیلی از موسسات انگلستان اقدام نموده و سپس ویزای تحصیلی انگلستانرا از کنسولگری انگلستان دریافت کنید. انواع ویزاهای تحصیلی که صادر می شوند برای دوره های تحصیلی مدرسه و کالج و مدارس شبانه روزی در انگلستانمی باشند.

موسسه حقوقی مهاجریار دارای نمایندگی های متعدد از مدارس و همچنین دانشگاهی مورد تائید انگلیس بوده و آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم میباشد.

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

بریتانیا از جوانب مختلفی در زمینه تحصیلات از رتبه و رنکینگ بالایی برخوردار می باشد. تحصیل در زمینه های مختلفی مهندسی, هنری و پزشکی و فاینانس در انگلستان میسر می باشد که پیش زمینه آن اشنایی با زبان انگلیسی می باشد. اعتبار دانشگاه های انگلستاندر دنیا همانند آهنربایی باعث جذب دانشجویان از تمامی نقاط دنیا به خود شده است. انگلستان با داشتن تنها 1% درصد از جمعیت کل دنیا دارای 09% درصد تولید علم جدر دنیا می باشد که نتیجه آنبیش از ۶۰۰ هزار دانشجوی بین المللی در انگلستان است.

هفت دلیل اصلی برای تحصیل در انگلستان

1.     از ده دانشگاه برتر جهان4 دانشگاه آن در انگلستان مستقر می باشد.

2.     رتبه انگلستان در میان پنج کشور برتر دنیا است که از نظر همکاری ما بین دانشگاه و صنعت این رتبه بدست آمده .

3.     رضایت دانشجویان از سطح بالای دوره های تحصیلی که در انگلستان ارائه می شود.

4.     انگلیس در رتبه دوم جهانی از لحاظ کیفیت موسسات تحقیقاتی و علمی است.

5.     54% از  تحقیقات پیشرو جهانی توسط دانشگاه ها ی انگلیس هدایت می شود.

6.     دانشگاه های انگلستان و موسسات تحقیقاتی آن تا کنون۱۰۷ برنده جایزه نوبل داشته است.

ویزای دانشجویی انگلستان دارای سیستم امتیاز دهی برای دریافت آنمیباشد که در آن هر فرد ملزم به حداقل اخذ ۴۰ امتیاز می باشد که جهت اخذ ویزای دانشجویی انگلستان متقاضی میبایست از یکی از مراکز مجاز یا همان موسسات که در سیستم register for sponsersثبت شده می باشند ، اقدام کرده و پذیرش تحصیلی دریافت کنند.


مهاجرت و اقامت انگلستان ,تحصیل ,تحصیلی ,     ,دانشگاه ,موسسات ,ویزای دانشجویی ,دانشجویی انگلستان ,موسسات تحقیقاتی ,پذیرش تحصیلی ,ادامه تحصیل ,ویزای دانشجویی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دامپزشک گوسفند و بز پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی آذربایجان موزیک یــہ دُخـــتـــرِ جــیــڪ جــیــڪـــو سرای رویش بهترین سایت دانلودستان گردشگری