تولید محتوا و الگوریتم پاندا (۲۰۱۱):

بسیاری از سایت ها با استفاده از کلمات کلیدی متعدد توانسته بودند رتبه های بالایی دست پیدا کنند. در همان هنگام سایتهایی بودند که بر روی یک کلمه کلیدی متمرکز شده بودند اما با این که قوی عمل کرده بودند ولی توفیق چندانی به دست نیاورده بودند.این قضیه برای گوگل یک ضعف بود. بنابراین در سال ۲۰۱۱ گوگل با لانچ کردن الگوریتم پاندا چنین سایت هایی را چندین درجه تنزل داد و اجازه نفس کشیدن به سایت هایی که با یک کلمه کلیدی تولید محتوا کرده بودند داد.


طراحی سایت بدون کدنویسی بودند ,تولید ,سایت ,گوگل ,محتوا ,کلیدی ,تولید محتوا ,سایت هایی ,کرده بودند ,کلمه کلیدی ,الگوریتم پاندا منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده آقای دیجیتال مارکتر قیمت خرید جوجه یکروزه فروش مرغ دنیای از خوشمزه ها موسسه آموزش عالی عرفان کرمان جملات خیس و خشک دانلود آهنگ جدید | رویا موزیک توسی هنر وهواشناسی