تمام قسمتهای میز تلویزیون لوتوس از MDF درجه یک با یراق آلات ترک ساخته شده است.کار دو رو بوده یعنی پشت کار هم به همان زیبایی و ظرافت ظاهر کار میباشد.و شامل دو سال گارانتی است.

 

 

 

میزتلویزیون مدل لوتوس محصولی از گروه تولیدی سناتور با طراحی نسبتا مدرن است. با توجه به ابعاد متوسط این میز، می‌توانید آن را در فضاهای متوسط و نسبتا بزرگ قرار دهید. البته باید توجه داشته باشید که اندازه‌ی میزتلویزیون باید متناسب با نوع پایه‌ی تلویزیون و ابعاد آن انتخاب شود. میز دارای پایه است و طراحی جالبی دارد. ارتفاع میز 48 سانتی‌متر است و کاربران به‌راحتی می‌توانند با نشستن در فاصله‌ی مناسب روبه‌روی تلویزیون، تمام تصویر را مشاهده کنند. جنس این میز تماما ام‌دی‌اف است. این امر مقاومت بسیار خوبی به میز بخشیده است و باعث می‌شود بتوانید با خیال راحت تا مدتی طولانی از آن استفاده کنید. جنس رویه‌ی میز  نیز از ام‌دی‌اف است و مقاومت بسیار خوبی در تحمل وزن تلویزیون دارد. میز از نوع یک تکه است و برای قراردادن لوازم جانی موردنیاز، می‌توانید از دو کشوی مگنت دار که در طرفین میز تعبیه شده است استفاده کنید. در قسمت میانی میز هم دو طبقه برای قراردادن کنسول‌های بازی یا پخش‌کننده‌های خانگی طراحی شده است.  رنگ میز کرم کتان است و در ترکیب با دکوراسیون‌های روشن، تصویر بسیار جالبی را به نمایش می‌گذارد.و در رنگ آنتیک طلایی نیز می توانید سفارش دهید.این محصول با کارتن 5 لایه بسته بندی  شده و قابل ارسال به تمام نقاط ایران می باشد.


گاه اینترنتی و تخصصی مبل رویا تلویزیون ,طراحی ,لوتوس ,تمام ,برای قراردادن ,استفاده کنید ,بسیار خوبی ,مقاومت بسیار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

انیمیشن های گوناگون برای زیبا سازی وبلاگ و سایت دانلود آهنگ جدید ضربات نگاه به زیبایی تجهیزات استخر ، سونا و جکوزی دانلود رایگان کتاب دعانویسی pdf با لینک مستقیم هانی مگ آپشن های خودرو