در میان سیستم های شرکت accurate locators یکی از سیستم هایی که دارای کارکرد عالی و فوق العاده می باشد و با استفاده از ویژگی های خود میتواند تمامی اهداف را برای اپراتور ها نمایان سازد دستگاه run abot می باشد که بنا به کاوش های انجام شده توسط این سیستم و موفقیت های حاصل به یکی از بهترین سیستم های تصویری در میان اپراتور ها تبدیل شده است که در ادامه به معرفی ویژگی ها و امکانات این سیستم می پردازیم .

 

گنجیاب RUNABOUT

در این بخش از مطالب به معرفی یکی از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه ها جهت کاوش میپردازیم تا شما عزیزان بیشتر با دستگاه تصویری RUNABOUT آشنا شده و بتوانید با استفاده از این اطلاعات بتوانید در کاوش های خود از این استفاده کرده و بهترین نتیجه را به دست بیاورید . طلایاب RUNABOUT داری صفحه مانیتور بسیار با کیفیت تمام رنگی است تا اطلاعات و داده ها در ان برای اپراتور به نمایش بیاید و کاوشگران بتوانند با استفاده از کیفیت بالای آن در تاریکی نیز از این مانیتور با کیفیت دستگاه استفاده کنند .

گنجیاب این داری عمق کاوش 20 متری واقعی میباشد تا کاوشگران عزیز بتوانند با این عمق کاوش بی نظیر فلزات با ارش و گنجینه ها را به راحتی شناسایی و مورد کاوش قرار دهند . شما میتوانید با اتصال لوپ 50سانتی به دستگاه طلایاب RUNABOUT عمق کاوش و دقت این دستگاه را بیشتر کرده و بتوانید به ذرات کوچک طلا نیز دست پیدا کنید و همچنین میتوانید از این دستگاه برای جستو جوی معدن نیز استفاده کنید . قدرت تفکیک این دستگاه بسیار بالاست که به شما این امکان را میدهد تا از شناسایی فلزات بی ارزش چشم پوشی کنید .

این دستگاه در زمین های آلوده میتواند فرکانس فلزات را از هم جدا کرده ودر دریافت فرکانس ها هیچ اشتباهی نمیکند . کارکرد این دستگاه بر اساس مگنت است و دارای سنسور های حساسی است که قدرت و دقت این دستگاه را از دستگاه های دیگر مجزا کرده اند . شما میتوانید از این دستگاه در هر نوع اقلیم آب و هوایی ( بارانی,  برفی ,  خشک  ,مرطوب و…)  و هر نوع جنس زمینی اعم از (شوره زار , جنگل , بیابان , کوهستانی , شن و …)   به راحتی به کاوش بپردازد .

مشخصات فنی این سیستم

مدل تکامل يافته دوبل مگنوم

سيستم کارکرد مگنت

نرم افزار زنده زمين Livescan

سيستم تشخيص دقيق عمق هدف و شناسايي طول و عرض فلزات

داراي 4 سنسور خروجي

کاور جهت سهولت در عمليات Scan

لوپ 50 سانت شناسايي فلزات جديد و قديم

کامپيوتر کيفي

عمق کاوش: 20 متر

سي دي آموزشي  8

پورت خروجي 2 سال گارانتي

 جهت اطلاع از سایر های معتبر جهان به سایت felezyabsunstone.com مراجعه نمایید.


معتبرترین وارد کننده در کشور دستگاه ,کاوش ,سیستم ,استفاده ,فلزات ,runabout ,طلایاب runabout ,گنجیاب runabout ,برای اپراتور منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آیت الله مجتهد مهمان نواز lauracjj love فلزیاب کارکرده | فلزیاب دست دوم 09102191330 بازگشت به خانه تم ولی عصر کتابخانه عمومی شهید عراقی کنگاور نهال گردو